Muzyczka xD

sobota, 12 września 2015

3

Przez prawie cały spacer nie odezwała się do mnie ani jednym słowem. Wyszło prawie tak samo, jakbym poszedł sam. Musiałem coś zrobić, by przerwać tą dość krępującą ciszę. W końcu nie postanowiłem iść z nią, żeby cały czas milczeć. Nie wiedziałem, w jaki sposób zacząć rozmowę, a ona chyba nawet nie pomyślała, by w jakiś sposób mi w tym pomóc. O czym mógłbym rozmawiać z Violettą? Z dziewczyną, którą znam tyle czasu, ale prawie wcale z nią nie rozmawiałem. Nie mam z nią przecież nic wspólnego. Nic, z wyjątkiem tańca. A jak niby miałbym wkręcić taniec do rozmowy? Nie mam zielonego pojęcia. W tym momencie zdaje sobie sprawę, że łatwiej rozmawia mi się z mamą, niż z rówieśnikami. Może dlatego, że prawie nie mam czasu na spędzanie chociaż paru minut z przyjaciółmi? Inaczej wyglądało to w Hiszpanii, a inaczej wygląda tutaj. Już się do tego przyzwyczaiłem. Tam miałem czas na naukę i przyjaciół. Tutaj mam czas na naukę, pasje, pomoc mojej mamie... i nie zostaje mi już ani minuty na przyjaciół. Może dlatego czuje się tu tak osamotniony, i jak na razie to mama uchodzi za moją przyjaciółkę? Z jednej strony to dobrze, bo powiem jej wszystko, wysłucha mnie... Ale to nie to samo. Z tego zamyślenia wyrwały mnie nagłe słowa Violetty. Spojrzałem na dziewczynę.
- Przepraszam, zamyśliłem się. Mogłabyś powtórzyć? - zapytałem. Dziewczyna posłała mi lekki uśmiech, za chwilę odzywając się.
- Pytałam właśnie, o czym tak myślisz.
- Tak naprawdę, o niczym konkretnym. Myślałem o Hiszpanii, i o tym co dzieje się teraz. Jest jednak znacząca różnica.
- Trudno było wyjechać do innego kraju, zostawić wszystko za sobą? - spytała nagle. Zastanowiłem się dłuższą chwilę.
- Nie należało to do najłatwiejszych, jednak nie była to moja decyzja. Tak zadecydowała mama, a ja tylko się podporządkowałem. Zdawałem sobie sprawę, że jej na tym zależy, w końcu mogła zostawić za sobą wszystko, co związane z Madrytem. Nie zamierza tam na razie wracać, najwyraźniej tu jest jej dobrze.
- A ty jesteś szczęśliwy, że tu jesteś? - spojrzałem na nią, po tym pytaniu. Skąd te nagłe zainteresowanie moim życiem?
- W Hiszpanii miałem przyjaciół, Takich, których znałem prawię o zawsze. Trudno było się z nimi pożegnać, jeszcze trudniej jest utrzymywać z nimi kontakt będąc tutaj. Ale nie narzekam... Mamę tak naprawdę również w pewnym stopniu straciłem, bo coraz rzadziej ma dla mnie czas. Myśli że zrekompensuje mi to tańcem... No i jakoś wychodzi na to, że na razie jest dobrze. Dopóki ma w ciągu dnia jakąś godzinę, żeby ze mną porozmawiać. - zaśmiałem się. W Hiszpanii było zupełnie inaczej... Pracowała mniej, ale i tak miałem z nią gorszy kontakt, niż teraz.
- Nie wyobrażam sobie jeździć z jednego kontynentu na drugi. - stwierdziła, nagle - Jak już mieszkam w jednym miejscu, myślę że powinnam tutaj zostać. Z resztą, uwielbiam Argentynę.
- No widzisz, ja już mniej. Niby nie jest tak źle, ale i tak brakuje mi tego, co w Hiszpanii. Do tego wakacje tutaj są w miesiącach, które kojarzą mi się zimą w Hiszpanii. Gdy tu jest strasznie gorąco, tam jest zimno. Nie mogę się przyzwyczaić...
- Nie dziwie ci się, w końcu całe życie mieszkałeś tam... Byłam w Hiszpanii parę razy. Piękny kraj, ale... Chyba nie mogłabym zamieszkać tam na stałe.
- A niby to dlaczego? Normalny kraj, jak każdy inny.
- Czy ja wiem...? Ma w sobie coś magicznego, co przyciąga, jednak mnie bardziej przyciąga właśnie Argentyna. Myślę że to dlatego, że się tu urodziłam. Są ludzie, którzy nie wyobrażają sobie mieszkać gdzie indziej, niż ich ojczyzna. Są też tacy, co chcą mieszkać gdziekolwiek, tylko nie w kraju, w którym się urodzili...

21 komentarzy:

  1. Weź usuń w końcu tego bloga ! Chyba sama widzisz że nikt go nie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonim odpisal. Czyli wpadl sprawdzic, czy podlapalam zaczepke :'D
      Nie mam czasu na rozmowy z anonimami, wiec... :D

      Usuń
    2. Hahahaha xd

      Usuń
  2. Rozdział jest cudowny,zresztą tak jak cały blog i Twoje opowiadania. :-) Nie poddawaj się Pati Twoje rozdziały są cudowne!!!

    Jeśli jesteś taki mądry Anonimie to pokaż nam jak piszesz.Jestem pewna,że nie dosięgasz Patrycji do pięt.Taki mądry jesteś jak piszesz takie komentarze,a sam nie masz pojęcia jak to jest pisać...Pewnie jesteś kolejną fanką Leonetty,więc jeśli tak to nie wchodz na blogi o tej parze tylko o Twojej ulubionej.Uszanuj to,że my lubimy co innego niż ty.Nie wszyscy muszą szaleć za Leonettą i to,że ktoś jej nie lubi nie oznacza,że jest gorszy.Może nawet jest lepszy bo umie oderwać się od tego tłumu Leonetek i zainteresować się inną parą,którą najbardziej lubi.Tak że nie psuj innym,a zwłaszcza Patrycji humoru i wyjdz z tąd jeśli coś Ci się nie podoba.
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,z tąd" to ty sama sobie wyjdź, anoalfabetko -,-

      Usuń
    2. ,,Stąd".Dobrze może się pomyliłam,ale przynajmniej nie jestem taką idiotką by wszystkich obrażać i szukać zaczepki.Ja także nie mam ochoty ani czasu by rozmawiać z takimi ludźmi jak ty,więc nie zamierzam dłużej się z Tobą sprzeczać.Chcę Ci tylko jeszcze powiedzieć żebyś czasem pomyślał co piszesz.Patrycja pisze pięknie a jeśli Tobie się nie podoba to po prostu nie czytaj.
      Aleksandra

      Usuń
    3. Jeśli nie masz ochoty ani czasu to po co mi odpisujesz ? -,-

      Usuń
    4. Odpowiem na Twoje pytanie.Odpisuje Ci,ponieważ tak jak reszta lubię ten blog i nie lubię jak takie osoby jak ty,które nie rozumieją prostej zasady ,,Nie podoba Ci się to nie czytaj" wypisują takie rzeczy.Naprawdę nie rozumiem co sprawia Ci taką przyjemność.Obrażanie i szukanie zaczepki jest dla Ciebie takie fajne???I co Ci to da?Nic. Patrycja nie jest głupia i nie usunie bloga przez Twoje głupie komentarze,więc tracisz czas.Możesz być tego pewien.
      Co Cię tak fascynuje w tym,że napiszesz,że Patrycja ma usunąć bloga,powypisujesz beznadziejne komentarze i po obrażasz???Skoro możesz jeśli Ci się nie podoba po prostu opuścić tą stronę i delikatnie powiedziawszy nie psuć innym humoru?Proszę odpowiedz mi na to pytanie, bo naprawdę Cię nie rozumiem.
      Aleksandra

      Usuń
    5. Nie unoś się tak dziecko, ciągle masz jakiś ból dupy

      Usuń
    6. Jaki Ty jesteś mądry!!!(Oczywiście w przeciwnym tego słowa znaczeniu...)
      Nie umiesz odpowiedzieć na pytanie,a szkoda chętnie bym się dowiedziała co siedzi w tym pustym łbie takim ludziom jak ty...
      Skończmy tą dyskusję, bo zbaczasz z tematu i próbujesz ratować się jakimiś tekstami na poziomie przedszkolaka...No sorry,ale nie tędy droga.
      Aleksandra

      Usuń
    7. Anonimku ty mój kochany/a . Musisz być naprawde głupi jeśli myślisz że Patrycja usunie bloga przez takiego debila jak ty. ...
      Olivia D / jeśli chcesz wiedzieć co naprawde o tobie sądze to znajdzi mnie na fejsie (jeśli wiesz co to jest) :*:*:*

      Usuń
    8. Och Och Olivia D się chwali że ma fejsa. A jeśli chcesz wiedzieć to na pewno jak wpiszę na Facebooku Olivia D to wyszuka mi tylko ciebie ;D Naprawdę masz dużo w głowie xd

      Usuń
    9. Hahahaha ,,Jaki ty jesteś mądry (oczywiście w przeciwnym tego słowa znaczeniu) - i ty Aleksandro mi piszesz że ja jestem na poziomie przedszkolaka, nawet nie umiesz się odgryść gzubie.

      Usuń
    10. Wiesz co , nie chwale sie że mam fejsa . Ale jak tak myślisz to znaczy że jesteś kompletnie zacofany i go nie masz...A jeśli myślisz że jest tylko nedna Olivia D na świecie to się mulisz. Gdybym była uparta to napisała bym ci co sądze o takich hejterach jak ty...Naprawde bardzo bym chciała wiedzoeć ile ty masz lat bo takie teksty jak twoje są na poziomie pierwszej klasy podstawówki. A odnosząc się do poprzednich komentarzy to myśle że każdy może się pomylić i nie trzeba od razu wyzywać go od anaalfabetów.
      Jeśli hejtujesz tego bloga tk znaczynie potrafisz tak dobrze pisać i zazdrościsz jej talentu. Nie wiem czy wiesz ale vi któży komentują tego bloga , bardzo go lubią i cię tu nie chcą...
      Nie pozdrawiam Olivia D:/

      Usuń
    11. Anonimie nie miałam zamiaru Ci się odgryzać,więc chyba coś Ci nie wyszło...Jak na razie największym gzubem na tym blogu jesteś ty sam z tymi swoimi tekstami,zaczepkami i próbą grania na czas bo nie chcesz odpowiadać na pytania...Naprawdę Twoje komentarze są żałosne i naprawdę już skończ.
      Aleksandra

      Usuń
    12. Hahahaha XD Jakie wkurzone ;)

      Usuń
    13. A ty sie z tego cieszysz... typowy debil ^*^

      Usuń
    14. ,,typowy debil" - Typowy dzieciak ,-,

      Usuń

Obserwatorzy

Chat~!~