Muzyczka xD

wtorek, 7 stycznia 2014

Rozdział 31 - ZOSTAW TĘ SZYBĘ! -.-

Violetta. 
Siedzieliśmy tak na moim łózki i rozmawialiśmy. Na szczęście Olga zgodziła się by Diego spał ze mną w jednym pokoju. Mojego taty nie ma, nie dowie się o tym. Nagle zadzwonił telefon Diego. Chłopak zerknął na ekran. 
- Marco, muszę odebrać. Mam nadzieje że nie zdemolowali mi domu. - powiedział odbierając telefon. 
Dochodziły do mnie tylko słowa Diego, co nie bardzo zaspokoiło moją ciekawość :
- Spokojnie Marco... Marco!... Nie mów Morze... Pogadamy o tym w domu!... Nie czekaj! ... No i co zrobiłeś?! Za swoje własne pieniądze wstawisz tam nową szybę! -.- 
Kiedy to powiedział zaczęłam się śmiać. Diego odłożył telefon. 
- Nasza "kochana" przyjaciółka Francesca nie potrafi trzymać języka za zębami. Uduszę ją gdy tylko spotkam. - odezwał się od razu. 
- Spokojnie, Diego! To moja najlepsza przyjaciółka. Powiedź mi lepiej co tym razem ta znienawidzona przez ciebie biedna dziewczyna ci zrobiła. 
- Wygadała wszystko Marco! - wywrócił oczami - Mogę zostać u ciebie dłużej? Tak do końca życia? Oni mnie zamordują jak tam wejdę. 
- To twoje rodzeństwo, nie powinieneś się ich bać. 
- Marco rozbił okno. Pięścią! Ja nie czaje, skąd on ma tyle siły. Zawsze był słabszy ode mnie. Pewnie tylko jak się wkurzy to potrafi... 
- A ty rozbiłeś kiedyś okno pięścią? - zaczęłam się śmiać. 
- Nie... Pięścią nie. Piłką owszem, ale pięścią mi się jeszcze nie zdarzyło. - uśmiechnął się szeroko. 
- Trzymaj się z dala od piłek. Jak mi wybijesz okno tata mnie zamorduje. - pogroziłam mu palcem. 
- Okey, okey. Weź mnie lepiej ratuj bo wrócę do domu jutro po lekcjach i po mnie. Oczywiście najpierw ja go ochrzanie za te szybę, ale potem muszę uciekać. Jestem ciekaw czy powie Morze. jak powie to zginę śmiercią tragiczną. 
- Ale ty głupi jesteś! 
- Wiem ^^ 

Marco. 
Nadal nie mogę uwierzyć że mi nie powiedział. Nie powiedział Morze, rozumiem. Ale dlaczego nie powiedział MI? Czy naprawdę myśli że tylko on ma prawo znać naszego ojca? 
- Mówiłam żebyś nie rozbijał tej szyby. - powiedziała Francesca, starając się opatrzec mi rękę pokaleczoną kawałkami szkła. 
- Bo ja na pewno reaguje nad swoją złością gdy brat mnie oszukuje. Nie wiem co  on sobie myśli! Jesteśmy w tym samym wieku, więc jeśli uważa że jest najstarszy i powinien się nami zajmować to ktoś powinien przemówić mu do rozumu. 

11 komentarzy:

  1. Wow.Jak Marco wybił tą szybę? o_0
    Super rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny <33333
    Marcuś + Dieguś + szyba = totalny karambol xD
    Normalnie genialne ;*****
    Co ja tu jeszcze mogę napisać?
    Że cię wielbię;)
    I między innymi dzięki tobie założyłam moje blogi :)
    Pozdrawiam,
    Lena Tavelli;*
    PS: Pierwsza?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dieletta <333
    oj Marcuś, nie ładnie się tak wkurzać i to jeszcze na biedną szybę, która Ci nic nie zrobiła :C
    szybko już do Ciebie biegnę i uduszę Marcusia za to co Ci zrobił ;p
    hahah, lepiej nie czytajcie tego. odwala mi bo Pati dodała rozdział, a ja je tak kocham <333
    Dieguś nie masz czego się bać, Marcuś nic Ci nie zrobi, bo za bardzo Cię koooocha <333
    dobra kończę, bo mi odwala ;p
    rozdział jak zawsze genialny i nie mogę doczekać się next ;***

    Gumiś;*

    OdpowiedzUsuń
  4. denny ten blog !!! Spierdalaj i lepiej już nie pisz !!! NARA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty anonimie się zamknij, bo sam na pewno lepiej nie piszesz -,-

      Proszę daj tu linka do swoich blogów, z chęcią sobie poczytam jak ty piszesz. Na pewno nie tak dobrze jak nasza Pati -,- Matko i jeszcze nie masz odwagi napisać z jakiegoś konta. Po prostu żal mi takich ludzi, jak już wyrażasz swoją opinie to chociaż się ujawnij -,-

      Usuń
  5. Dieletta moja kochana <3
    Uuu Marco wybił szybę, Diego jak wróci to da mu kazanie, ale potem przed nim ucieknie xD Rozdział genialny, śmieję się do monitora :D
    Violu pozwól Diegusiowi zamieszkać z tobą do końca życia <3
    Czekam na next ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Dostałaś nominację do LB na moim blogu <3 więcej dowiesz się tutaj: http://diego-y-vilu-na-zawsze.blogspot.com

      Usuń
  6. świetny blog pisz częściej rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  7. mam pomysł pati zablokuj anonimy po co mają nas złościć?

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do mnie:

    violetta-diego-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~