Muzyczka xD

czwartek, 14 sierpnia 2014

Post, który nie jest rozdziałem.

Pierwsza informacja - ten blog zostaje zawieszony. Przepraszam was, nie mam ostatnio na niego kompletnie weny. Do tego brak internetu w laptopie... Spokojnie, kiedyś wrócę. (jak odzyskam internet, na tablecie niewiele zrobie, a żeby coś tam napisać, potrzebuje weny jednak XD) A teraz uwaga... Tak sobie siedzę, ze słuchawkami, tabletem, telefonem... Poduszka z Violetty pod głową (moje cudo, którego przez tydzień szukałam po tych pierniczonych biedronkach XDDD) i sobie myśle... Hmm, może by tak włączyć yt. I tak podłączam sobie wcześniej wspomniane słuchawki do urządzenia, które ostatnio mnie wkurza, ale bez niego bym nie mogła nic zrobić, włączam yt. Oglądam kawałek odcinka 3 sezonu Violetty... To był chyba 10 odcinek. I coś mnie nagle na Diecesce naszło. xD No tak, siedzę od godziny i oglądam filmiki z nimi. Coś czuje, że Parotta jednak pożyje, bo się moja Diecesca szykuje *-* ale wracając do tematu, serio coś mnie naszło na Diecesce. Aż tak, że nabrałam ochoty wziąć to ustrojstwo (czyt. tablet) do łapek i stworzyć nowego bloga. Ta, mówiłam że odchodzę we wrześniu. Ale halo. Jak mam odejść, jak jest Diecesca? xD No i tutaj stawiam pytanie : Kto by chciał o nich poczytać? :D

11 komentarzy:

  1. Pisałam wcześniej i teraz też napiszę. Pisz ten blog o Diecesce na stówę będę czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spk. Mogę czytać o Diecesce. A pozostałe blogi też zawieszasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie poczytam ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz i to szybko!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. http://violetta-todo-vuelve-a-comenzar.blogspot.com/ Oto link do mojego bloga :) Wpadajcie wszyscy :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. pisz i zapraszam do mnie http://violetta-serial-na-disney-channel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~