Muzyczka xD

wtorek, 24 grudnia 2013

Świątecznie *.* + Jaram się dzisiejszą wigilią bardziej niż DJ wynikami egzaminów xd

Specjalnie czekałam do 00:00 żeby napisać wam tu życzenia. :D Każdemu z moich wspaniałych czytelników, a w szczególności Pyci ;*, Aleksandrze Dominguez :D i Pani Dominguez xd Taaa... Moje trzy najbardziej kochane czytelniczki, które mnie zawsze wspierają. Napewno jest was więcej, ale nie chce mi się wymieniać, zważając na późną pore i moją obecność na komórce :D No więc zaczne od tego : Wesołych świąt, szczęśliwego nowego roku. Zdrowia, szczęścia i wymarzonych prezentów. A dla blogerów oczywiście WENY. Weny jak najwięcej :D No i jak to mówi mój brat.... Ten, no ten tego... Wesołego jajka! :D Taaa, mam głupiego brata. Pytał się mnie dzisiaj czy idę malować z nim sufit w parku i wstawiać drzwi obrotowe xD

6 komentarzy:

  1. Oooo kochana mnie wymieniła <3
    Dziękuję i nawzajem :*
    Życzę Ci dużoooo weny i dużo komentarzy i wyświetleń i wgl wszystkiego co najlepsze ^^
    Proszę mi tu niedługo wejść na gg, bo tęsknię ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje kochana <33
    wymieniłaś mnie - dziękuje <33
    Wesołych Świąt, bogatego gwiazdora i tego co zapragniesz <33
    i oczywiście weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. I nawzajem wszystkiego najlepszego i szczęśliwego nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dla Ciebie Pati prezencik świąteczny w postaci nominacjo do LBA ! :D Szczegóły u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych, zdrowych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku i oczywiście weny żeby twoje rozdziały były takie genialne jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~