Muzyczka xD

piątek, 25 października 2013

A tak sobie myślę...

Tak sobie myślę żeby dać wam taką jedną szansę na napisanie kolejnego rozdziału xD Co byście na to powiedzieli? Nagrody jeszcze wymyślę :D
Pewnie będzie to publikacja na blogu (tym razem przysięgam że będzie to TYLKO 1 xD) i jakiś kolarz nad którym znowu stracę swój cenny czas w którym powinnam pisać rozdział.
Czas daje wam... No właśnie, do kiedy? Nie dam wam dużo czasu, bo sama chce dalej pisać xD do wtorku/środy wystarczy? Ktokolwiek napiszę?
Zgłoszenia proszę wysyłać na mojego maila podanego w zakładce "Kontakt"
REGULAMIN :
- Nie rozdzielać mi Dieletty, bo ten blog całkowicie straci sens.
- Możecie tymczasowo skłócić Dielette. Proszę, popuście wodzę wyobraźni :D
- NIKOGO MI NIE MORDOWAĆ, A SZCZEGÓLNIE DIEGO.

10 komentarzy:

  1. Ja ci zaraz podeśle. :* Albo jutro. Jeszcze zobaczę. :** Pozdro. Wercia. W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spróbuję :) ale nie wiem czy się wyrobię w tak krótkim terminie -.- Niestety 3 klasa ma swoje prawa ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zobaczę, ale nic nie obiecuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również jeszcze zobacze, troche mało czasu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak zdąże to Ci podeśle rozdział .

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zdążę, to też wyślę. PLISSSS niech będzie Marcesca

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~