Muzyczka xD

wtorek, 29 października 2013

Info dotyczące konkursu.

Postanowiłam jednak przedłożyć czas wysyłania tych prac. Macie czas do poniedziałku (4.11.13 r. xd). Na razie dostałam 4 pracę. Wszystkie są wyjątkowe na swój sposób *-*
Nie będę wam teraz tu pisać jakiś wyjątkowych newsów, wszystko mnie boli. Umieram po konkursie, czy to możliwe? Niech mi ktoś powie że będę miała te 21 punktów bo zwariuję normalnie... Swoją drogą jak można było zapomnieć tytułu filmu "Katyń" Andrzeja Wajdy, no jak?! -.- Zabije mnie ktoś bo pójdę skoczyć z mosty. Ewentualnie z drzewa ... xd
Dobra, opisałam już swoje smutki, żale do samej siebie itp. itd. więc mogę chyba kończyć notkę.
Wiecie że wróciłam do domu dokładnie o 15.59? xD jak wpadłam do pokoju, rzuciłam torbę byle gdzie i włączyłam telewizor akurat był początek. Dokładnie "Diego Dominguez". Nie ma to jak mieć takie szczęście xD
Dobra, a teraz niech mi ktoś wbije "Katyń" do głowy i jakiś inny film Wajdy, bo wyjdę z siebie i stanę obok. A w ogóle weźcie sobie wyobraźcie moją minę gdy zobaczyłam że mam napisać streszczenie O.o Pani od polskiego mnie oszukała. Dała mi test gdzie jest 50 pytań, głównie zamkniętych i ortografia, a nie jakieś streszczenie. Jakby był taki przeszłabym dalej xD Dobra, nie zanudzam was już i dodaje tego posta, inaczej jeszcze coś dopisze i dowiecie się o treści całego testu XD

5 komentarzy:

  1. Czesc :D Otrzymałaś moją pracę ?(poczta mi wariuje) ;; ;;
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA
    Więcej znajdziesz tutaj: http://love-leonetta.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog jest świetny! Ubóstwiam Diego. Zna ktoś może inne blogi o Dielettcie? Bo o Leonettcie jest chyba 14782638763487165387946 XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam , ale jesli ma ktoś ochotę to zapraszam do siebie na Fedemile :)
    http://opowiadania-federico-y-ludmila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA szczególiki tu : http://fedelettaforever.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~