Muzyczka xD

poniedziałek, 4 listopada 2013

Wyniki konkursu ! *-*

Miało być do 18, ale chyba już nikt nie wyśle xD
Postanowiłam podać tylko DWA MIEJSCA (zważając na to że dostałam 3 prace). Mam nadzieje że ci co tutaj nie zostaną wyróżnieni nie będą czuli się urażeni...

No więc 1 miejsce (rozdział który będę kontynuowała) : Nikoletta aa :D
Mój miszcz! :D Przy twoim rozdziale miałam tylko nadzieje że Diego z Leonem się nie pozabijają (za dużo zdradzam, za dużo zdradzam xd)

No i 2 miejsce (dam wam fragment jej rozdziału, w którym się zakochałam xD) :
1 fragment :
"-Na jaki kolor? - spytałem rozbawiony.
-Na Violettowy. - spojrzeliśmy na niego jak na idiotę. - Czyli na różowy.
-Czyli ty nazywasz różowy Violettowym? A czemu? - Violetta się coraz bardziej denerwowała, czułem to zaraz wybuchnie.
-No bo ty tak lubisz różowy i jesteś taka różowa jak te małe dziewczynki." *-* 

Drugi fragment : 
"-Ale lala. - odezwał się .... (tu wstaw imię, bo nie wiem jakie chcesz dla jego brata. xd)
-Mkhm. Gdzie mieszka Elena? - spytała (znowu, imię dla siostry.)
-Później Ci powiem, teraz chodźcie do domu.
-Ile już jesteście razem? - spytał ...
-Niedługo... tak jakoś dwa tygodnie po moim przyjeździe tutaj, zaczęliśmy być ze sobą.
-I zostawiłeś Elene, świnio! - krzyknęła na mnie ...
-Diego pewnie miał dobry powód.. poza tym Violetta jest ładniejsza, według mnie dobrze się stało, nigdy nie lubiłem tej Eleny..
-W ogóle was nie rozumiem. Ona teraz cierpi przez Ciebie! A Ty wy się tu śmiejecie? A ona? Zostawiłeś Elene dla ładnej buźki?
-...  daj spokój, dobrze wiesz że to wcale nie było tak. Po prostu nie pasowaliśmy do siebie..
-I dopiero teraz to zrozumiałeś?! Jesteś idiotą! - krzyknęła i pobiegła prosto do domu. "
Autorka już chyba wie że o nią chodzi xD Bez wstawiania imion, ale kit xD nie chce mi się, leniem jestem. Rozdział wygrany wstawię za jakieś dwie godziny, przeżyjecie? :D

A teraz dam dziewczynom te kolaże :D
Dla dziewczyny która zajęła 1 miejsce :
I dla tej co zajęła 2 :

7 komentarzy:

  1. Zajebisty fragment number one :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Diego jest taki brzydki, a z tą brodą to już w ogóle *-* Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest zajebiaszczy *-* Na pewno bardziej niż León ^.^ :*
      Gratuluję! :*

      Usuń
    2. Ej Leona nie obrażajmy. Dla mnei Leonetta 4 ever, ale szanuję to, że lubicie Diego :)

      Usuń
  3. gratuluję wygranej :)
    kiedy wstawisz ten rozdział???

    OdpowiedzUsuń
  4. oba są super, ale ten 1 genialny <333
    haha, Violettowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo, to dla mnie zaszczyt Pati :)
    SERDECZNIE ZAPRASZAM DO SIEBIE : http://opowiadania-federico-y-ludmila.blogspot.com
    Nikoletta :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~