Muzyczka xD

czwartek, 21 listopada 2013

Post który nie jest rozdziałem xd

Nie wiem po co to pisze (zapewne dlatego że mi się strasznie nudzi) ale ostatnio coś mało komentujecie :/ komentarze są zazwyczaj krótkie "na odwal się" a ja bym chciała wiedzieć co wam się podoba w opowiadaniu a co trzeba zmienić. Komentarze które czytam z uśmiechem na ustach są zazwyczaj Pysi lub Pani Dominguez (moja nazwiskomiennica *-*). No a gdzie się podziała reszta? :D Było kilka osób motywujących do pisania, ale zagineli gdzieś i nie wiem gdzie, bu :c Jak to czytasz to walnij chociaż kropke, przecinek, cokolwiek. Napisz szczery komentarz, który powie mi co powinno być inaczej a co jest dobrze. Licze na wasze szczere opinie. Pod tym postem piszcie co wam lerzy na sercu. (zrobie do tego może osobną zakładke xd) Czekam :D Aaaa... Pewnie myślicie dlaczego jeszcze nie śpie xd głupia Patrycja Dominguez siedzi po nochach xd a tak na serio boli mnie ząb (od kilku dni, ale dzisiaj to już przesada) i nie daje rady spać :c Do dentystki w szkole nie pójdę bo tylko pogorszy sytuacje (zepsuła kiedyś do końca Paulinie zęba + mi rozkruszyła dobrą plombe założoną przez dobrego dentyste by założyć mi nową co wytrzymała 3 dni + pląba Oli nawet tych 3 dni nie wytrzyma xd) a wiecie ile treba czekać tak normalnie w kolejce. -.- Umieram, nie będzie rozdziałów, bo spać po nocach nie będę xd Dobra, nie rozpisuje się już. Buziaki. ;* Dominguez. *-*

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje rozdziały są cudne :**
      Wcześniej nie dodawałam komentarzy ponieważ mi się nie chciało, przepraszam ci za to i postanawiam poprawę :D
      W twoim blogu nic nie powinnaś zmieniać ponieważ jest on wspaniały *.* Nic ująć nic dodać ;) Blog bardzo mi się podoba, ponieważ jest on inny. Wyróżnia się. Pełno bloggerek piszę o Leonettcie, co jest już trochę oklepane. A ty jesteś wyjątkowa :* Dlatego tak bardzo kocham tego bloga :D
      Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział i przykro mi z powodu ząbka ;( Zdrowiej szybko ^.^
      Okej, to już chyba wszystko ode mnie :D

      Karola :)

      Usuń
  2. jeżeli chodziło Ci o mnie to jestem Pycia;*
    ja kocham twoje rozdziały i zawsze czytam <33
    tylko błagam Cię pogódź szybko Dielettę <3
    biedna ;(
    moja siostra miała podobnie ;/
    mam nadzieję, że uda Ci się chociaż coś napisać szybko ;**

    Kocham <333

    OdpowiedzUsuń
  3. ^^
    Taak xd
    W tym opowiadaniu nie podoba mi się Elena xd
    Nie lubię gościówy !
    No i to, że moje kochane serduszka nie są razem !
    Masz to zmienić w następujący sposób ! ;
    Elena wpada pod tira, pociąg, samolot xd Co wolisz byleby cierpiała xd
    Moja kochana Dieletta... No còż.. Oni mają się pogodzić i tyle ! :P
    Pozdrawiam moją nazwiskomiennice ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje rozdziały są naprawdę wspaniałe! Nie przejmuj się, to że komentarze są krótkie nic nie znaczy. Myślę, że dużo osób nie ma czasu. A tak w ogule bardzo podoba mi się twój styl pisania i genialne teksty bohaterów xd Miło, że taka utalentowana osoba piszę o Dielettcie, bo uwielbiam tę parę:) Mam taką prośbę... Połączysz niedługo Marcescę, bo jako ich WIELKA fanka nie mogę się doczekać:D Współczuję bolącego ząbka.
    Pozdrawiam i życzę weny,
    Marcesca Forever;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakos sorry ale musze stwierdzic piszesz zajebiste blogo i tamten o leonettcie i tak kocham je

    OdpowiedzUsuń
  6. Po co ci komy *-* Masz najcudowniejszy blog ; * Nie dodaje komentarzy bo lece z Anonima xD Dodawaj posty , tak bardzo chce 25 rozdział *-* Plisska :c
    [ c ] Kally

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz cudownego bloga i tylko bym zmieniła to żeby viola i Diego do siebie wrucili masz cudowny styl pisania i w ogóle tylko żeby byla dieletta
    Kocham to opowiadanie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje rozdziały są wspaniałe. Chyba sama wiesz kto mnie zainspirował do pisania mojego bloga. Jeśli nie wiesz to już ci mówię: Ty <3
    Jesteś jedynym blogiem o Dielettcie który sama znalazłam i strasznie mi się spodobał. w jeden dzień nadrobiłam wszystkie twoje wcześniejsze rozdziały i smutałam bo nie miałam potem co czytać ;-;
    Moje komentarze są krótkie, wybacz ale się poprawię by na twojej twarzy był zawsze uśmiech :D
    + dziękuję za miłe komentarze od cb na moim blogu, bardzo mnie motywują i chciałbym tak świetnie pisać jak ty.
    Życzę dużo weny i odpisz mi na gg xd Tak na wszelki wypadek dziś napisze jeszcze raz ;)

    Jeśli to przeczytałaś, daj mi jakiś znak np. odpowiedź w kom. :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~