Muzyczka xD

wtorek, 12 listopada 2013

Rozdział 22 - "Wina Ludmiły"

Diego. 
Nadal nie mogę uwierzyć w to co właśnie powiedziała. Nie byliśmy razem długo, a ona już ze mną zrywa... Przecież ja nic nie zrobiłem! To wszystko wina... Eleny? No nie wierzę, dlaczego ona mi to zrobiła? Muszę iść z nią porozmawiać. Od razu wstałem i chciałem iść do Resto, gdzie zapewne znajdę moją byłą przyjaciółkę. Zatrzymał mnie jednak Leon.
- Jeśli chcesz się bić, to nie teraz. - powiedziałem od razu próbując go wyminąć.
- A co? Lecisz do Eleny? Violetta z tobą zerwała?
- Co to za wywiad?! Idę tylko wyjaśnić te sprawę, zaraz potem idę do Violetty.
- Nie radzę. Trzymaj się po prostu od niej z daleka. - powiedział po czym sobie poszedł. Wywróciłem oczami. Teraz straciłem dziewczynę i do tego przyjaciół, a wszystko przez Elene. No wielkie dzięki! Naprawdę muszę z nią poważnie porozmawiać... A potem i tak pójdę do Violetty, nie ważne co mówi Leon. Kiedy tylko wszedłem do Resto nagle pojawiła się obok mnie Francesca i Camila.
- Diego! Co to w ogóle miało znaczyć?! - zaczęła wrzeszczeć Francesca - Niedawno się pogodziliście a tu już takie coś! Co ty tu w ogóle jeszcze robisz?! Dlaczego jeszcze z nią nie rozmawiasz?!
- Spokojnie... Powiedziała mi że to już koniec, potem z nią porozmawiam. Najpierw muszę pogadać z Eleną.
- Pajac! - powiedziała Camila po czym razem z Francescą ruszyły w innym kierunku. Nagle zobaczyłem Ludmiłe rozmawiającą z Eleną. Albo mi się wydaje, albo ta blondyna ma coś z tym wspólnego. Ale przecież nie wyciągnę tego od Eleny.
- Francesca! - krzyknąłem do dziewczyny akurat stojącej z Marco. Ona o dziwo od razu do mnie podeszła.
- Widzisz to? - spytałem wskazując na Ludmiłę i Elene.
- Pewnie, nie jestem przecież ślepa. Dlaczego mi to pokazujesz?
- Nie wydaje ci się to jakieś podejrzane?
- W sumie... Jak teraz o tym mówisz...
- Ale co ja mam do tego?
- Musisz ich jakoś podsłuchać... Jak ja się zbliżę to od razu się zamkną, one takie są.
- Nie lepiej je nagrać? Może przynajmniej Violetta ci uwierzy.
- Bo na twoje słowo nie uwierzy?
- No nie wiem...
- Dobra, rób co chcesz, ja do niej idę. - powiedziałem i ruszyłem do Violetty.

Violetta. 
No i co ja sobie myślałam? Nie znam go wcale tak długo i po prostu się pomyliłam co do niego. Powinnam od samego początku się tego spodziewać, przecież w moim życiu nigdy nie będzie tak dobrze jak przez ostatni czas z Diego. To było tylko chwilowe szczęście. Nagle usłyszałam drzwi. Od razu skierowałam wzrok w tamtą stronę. Kiedy zobaczyłam Diego od razu rzuciłam w niego pierwszą lepszą rzeczą, która na szczęście okazała się poduszką i nic nie rozbiło się o ścianę bo oczywiście jak na złość nie trafiłam.
- Tam są drzwi. - wskazałam zła na drzwi które były za nim.
- Wiem gdzie są drzwi, nie musisz mnie o tym informować. - powiedział podchodząc do mnie.
- Wyjdź! - powiedziałam od razu - Nie chce mieć z tobą nic wspólnego!
- Uwierz że to nie moja wina...
- A kogo? Tylko mi nie mów że Eleny. Albo nie, jeszcze lepiej! Ludmiły!
- No bo to jest wina Ludmiły!
- Lepszej wymówki nie mogłeś wymyśle?! Wyjdź... - powiedziałam znowu wskazując na drzwi. Tym razem posłuchał mojej prośby.

12 komentarzy:

  1. Co za cudny rozdział ;) Naprawdę, bomba.
    Dlaczego?! Dlaczego Vilu nie chce wysłuchać mojego Diegusia?!
    Ymm... Bo za mało się stara! Tak jest! On się za mało o nią stara!
    Nie powinien od niej wychodzić.

    Ja po prostu nienawidzę! A kogo?
    Tej żmiji Ludmiły! I tej walonej Eleny!
    A za co???
    Elena nie postawiła się Ludmile i postanowiła zepsuć związek swojego przyjaciela!
    No dalej ludzie! Fochamy się na Elenę!

    Oj, Leonek, Leonek! Nie ładnie!
    Mój Dieguś przecież nie chciał Violci skrzywdzić!
    A ty już od razu chcesz się bić?!

    Oki. To chyba tyle mojego paplania bez ładu i składu :/
    Jak zawsze cierpliwa czekam na rozdział 23!

    Ps. Jeżeli to przeczytałaś to napisz cokolwiek w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no ! Diego masz tam zostać i z nią rozmawiać ! Kapiszyn ?
    Rozdział cudny jak zawsze <3
    Kończę, pozdrawiam i weny życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego Violka jest tak głupia i nie wieży Diego ? Tak bardzo mi go szkoda ;c
    Kocham tą parę całym serduszkiem a ty mi z takim czymś ;/
    Nie ładnie tak ! -,-
    Diego, ahh cóż mogę tu dodać oprócz tego, że Violetta taka jest i nikt ani nic jej nie zmieni ?
    Powinieneś walczyć ! Nie zważać na to co mówi. Podejść do niej pocałować i pokazać kto tu rządzi !
    A nie taki mami synek ;/
    Violetta, Violu, Violciu, Violeńko... Ogarnij tyłek i wysłuchaj tego biednego chłopaka... On cię tak bardzo i mocno kocha <33
    Nie no, ten reżyser czy jak on tam ma. To musi być nowoczesny xD
    i te KrejzOLKI ^^
    Dobra ja nie przynudzam !
    Gorąco pozdrawiam i mocno tule <33
    Pani Dominguez ! ;**
    PS, u ciebie też taka pizgawa ? Przytulisz, bo zimno ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD Połowa komentarza mi się w środku skasowało ;/
      Ten reżyser to pytałam siè czy oglądałaś wczorajszy odcinek.
      I tam że ja zwasze płacze jak Dieguś jest smutny lub płaczę ;cc
      Jaka patologia xd
      Pół komentarza ! Pół ! :o

      Usuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu ;*
    http://milosc-problemy-pasja-violetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny <333
    nie no, Elena i Lu - uduszę was zaraz pomimo, że kocham Cię Lu ;*
    jak wy tak mogłyście rozwalić moją Dielettę ?
    w sumie to ty mi ją rozwaliłaś ;(
    ale nie gniewam się, bo mam nadzieję szybko mi ich pogodzisz i nigdy nie jest kolorowa, sielankowo i takie tam <3
    Diego ty masz tam zostać i z nią gadać!
    rozumiesz ?
    czekam na next ;***

    Kocham Cię! <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu http://marcesca-stories.blogspot.com
    Piszę to drugi raz xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko łącz mi tu szybko moją Dielette ;_;
    A ty Diego masz nie wychodzić, zrozumiano ? <3

    Zapraszam do mnie: http://diego-y-vilu-na-zawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły na moim blogu vilu-y-diego-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś nominowana do LBA, zarówno za ten i jak i za ten log o Leonettcie :) Grtauluję i zapraszam do siebie, abyś zapoznała się ze szczegółami :D http://opowiadania-federico-y-ludmila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, Twój blog został nominowany do nagrody LBA na moim blogu http://historia-violi.blogspot.com/. Pozdro !

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~