Muzyczka xD

poniedziałek, 25 listopada 2013

Napisać rozdział, czy nie napisać...?

No więc zacznę od tego że nawet nie zaczęłam pisać. Przez ból zęba wcale nie mogę się skupić :/ A do dentysty szybko nie pójdę. Musicie mi wybaczyć, jak tylko dam radę cokolwiek napisać od razu napisze to na tego bloga. Nie chce mi się nic więcej pisać.
Powiem wam tylko że dzisiaj ŚWIATOWY DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA *-*

Jak ja kocham pluszowe misie (jestem za stara, ale kit xd)
Dzisiaj nie ćwiczyłam na wf *nawet tego nie dam rady xd) i siedziałam w szatni. Zobaczcie co zrobiłam ze swoim misiem(musiałam go przynieść do szkoły :D)



Ale ten miś dzisiaj dużo przeżył xD
Dobra, to ja sobie już idę XD
Papa ^^

4 komentarze:

  1. Haha xd Mój siedział ze mną w ławce i trzymał ściąge na kartkówkę xd
    Nasze misie dużo przeżyły xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze są jak mają ubranka i kieszonki...
    CZYTAJCIE DALEJ
    Ściągi można tam schować xD Awww... piąteczka z chemii <3 xDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowe opowiadanie, nowa historia ;) lubisz Violettę? To wpadnij :> www.violettatos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę Cię, napisz coś <3 + współczuję tego bólu zęba ;-; słodkiego miśka masz :3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~