Muzyczka xD

piątek, 30 sierpnia 2013

Liebster Blog Awords

Zostałam nominowana przez Caroline Verdas Łodyga (KLIK) :)
Nie spodziewałam się że ktoś doceni moją pracę, ponieważ nie ma aż tak dużo fanów Dieletty co Leonetty. Jednak bardzo się ciesze :D Trzymacie mnie tutaj dalej :3 Nie będę pisała co to jest LBA ponieważ moje lenistwo daje o sobie znać. A niestety kopiowania (nawet zasad xd) nie preferuje xd. Wystarczy że muszę przepisać pytania ^^ Jeszcze jedno. W "Nominacje" zostaje puste miejsce xd Umawiamy się tak, że wezmę wasze blogi, jak o nich tu napiszecie, ponieważ muszę wziąć się za rozdział :3 Chyba mnie rozumiecie?

Pytania od Caroline :
1. Ile masz lat?
15 :3
2. Twój ulubiony zespół muzyczny/wokalista?
Uwielbiam piosenki Oli, no i oczywiście te z Violetty :D Jak widzicie nie pożądam za tą modną muzyką którą teraz jest metal czy rap.
3. Twój ulubiony aktor/aktorka?
Diego Dominguez i Jorge Blanco ^^
4. Jeśli mogłabyś cofnąć czas, co byś zmieniła w swoim życiu?
Wiesz... Sama nie wiem. Lubie moje życie takie jakim jest. Gdybym coś zmieniła weźmy pod uwagę że mogłabym nie poznać któregoś z moich przyjaciół, bez których nie mogę żyć, czy może nawet nie założyłabym bloga. (wtedy nie poznałabym Natalii, która teraz jest dla mnie jak siostra. Pozdro Nata :D)
5. Masz przyjaciela  / przyjaciółkę?
A kto nie ma? :D Każdy powinien mieć chociaż jedną osobę która ją rozumie i wspiera. Ja mam takich kilka na szczęście. Niestety tylko dwie mieszkają w moim mieście ;c
6. Kto cie najbardziej wkurza?
Hmm... Niech pomyślę. Pół mojej klasy XD No i mój brat.
7. Lubisz chodzić do szkoły?
Hahahahahahahahahahahahahahaha XDDDDD Zaraz... Ty na serio?! o_o
8. Od kiedy prowadzisz bloga?
Dokładna data? Musiałabym sprawdzić... Zaraz sprawdzę xd 16 kwietnia 2013. Godzina 17 coś XD
9. Twój ulubiony sport?
Eee... A żużel się liczy? ;D Jak nie to nwm... siatkówka?
10. Nosisz dodatki, biżuterie?
Tak. Latem bez tego to ja się obyć nie mogę xD zimą już mniej noszę, ale również często.
11. Twoja ulubiona piosenka?
One Beat z Violetty o Ola - Jej ostatni rok.

Moje pytania :
Moje pytania :
1. Lubisz zwierzęta?
2. Ile masz lat?
3. Chciałabyś coś w sobie zmienić? 
4. Ulubiona piosenka z Violetty? 
5. Ulubiony zespół/wokalista?
6. Ulubiony film. 
7. Co najbardziej w sobie lubisz?
8. Ulubiony aktor/aktorka?
9. Masz rodzeństwo?
10. Miasto czy wieś? 
11. Lato czy zima? ;D 

Nominację :
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.

4 komentarze:

  1. DODAJ ROZDZIAAAAŁ :D Kocham Twojego bloga i czekam niecierpliwie na rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację <33
    czekam na rozdział ;*********

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;)
    Piętnaście lat? To tak jak ja ;3

    Wzięłabym udział, ale jedna nominacja mi wystarczy ^^

    Clarie

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~