Muzyczka xD

niedziela, 25 sierpnia 2013

Rozdział 3 - "Dostałaś się?"

Elena. 
Albo mi się wydaje albo jakaś dziewczyna cały czas gapi mi się na Diego. Co gorsza on na nią też... Wiedziałam że w końcu do tego dojdzie, ale przecież nie oddam go tak łatwo. Podeszłam w końcu do niego.
- No i jak? - zapytał - Dostałaś się?
- Emm... Zapomniałam sprawdzić wyniki! - walnęłam się w czoło - Zaraz wracam!
Odbiegłam do wyników a on spojrzał na mnie jak na wariatkę.


Diego.
Poszła sprawdzić wyniki ale wróciła nie znając ich? Podejrzana sprawa... Spojrzałem znowu na Violette. Ona jest taka... Nie powinienem o niej myśleć. Po chwili przybiegła Elena piszcząc jak głupia. Ja ogłuchnę przy tej dziewczynie.
- Dostałam się! - krzyknęła i zaczęła tańczyć na środku korytarza. Zatrzymałem ją bo byłem pewien że jak zobaczy to nauczyciel tańca od razu zmieni wyniki egzaminów. Wszyscy zaczęli się na nas gapić. Tańczyła jak jakaś wariatka.
- A ja się dostałem? - spytałem w końcu, chociaż nie bardzo mnie to interesowało.
- Tak!
Kiedy to powiedziała spojrzałem na nią całkiem poważnie. Chyba żarty sobie ze mnie robi.
- Ja?!
- Niech zgadnę. Już jesteś spakowany.
- Nawet się nie rozpakowałem...
- To się rozpakuj! Bo zostaniesz tu na dłużej.
*Następnego dnia* 
Pierwszy dzień w studio. Masakra, jakim cudem w ogóle się dostałem? Nasze pierwsze zajęcia. Nie jestem zbyt zadowolony z tego wszystkiego. Chociaż... Moja piosenka została wybrana do jakiegoś programu internetowego. Mam ją zaśpiewać z VIOLETTĄ. Piosenka od początku była napisana na mnie i Elene, jednak podobno nasze głosy zupełnie do siebie nie pasują. Nie będę się przecież kłócił. Dla mnie i tak lepiej że śpiewam właśnie z Violettą, chociaż widzę tą złość na twarzy Eleny.Pierwsze zajęcia mamy z Pablo. Już na tych zajęciach mam  spróbować zaśpiewać z Violettą. Leon o dziwo się tym nie denerwuję, za to Elena chyba zaraz wybuchnie. Może widziała jak ja patrze na Violette? Nie ważne. Wszedłem z Violettą na scenę. Zaczęliśmy śpiewać.
Szczerze to jednak nie dla mnie to śpiewanie... Jednak z Violettą jest inaczej. Przy niej mogę śpiewać całymi dniami. Widzę że ona to kocha i powoli mi się to udziela. Zaraz po zajęciach mieliśmy mieć jeszcze próbę. Taką na której będziemy tylko we dwoje. Podoba mi się to...

Violetta. 
Trochę dziwię się że mam śpiewać z Diego, nie z Leonem. Jednak jestem zadowolona z tego powodu. Będę mogła lepiej poznać Diego. Po zajęciach od razu poszłam do sali w której mieliśmy się spotkać.






________________
Na początek dziękuje wam za 1000 wyświetleń! To w 4 dni dość dużo xD Wiem, niby dopiero zaczynam. Ale te reklamy mojego bloga (na violettax.blogspot.com, fb i koncie fikcyjnym na nk :D I jeszcze na blogu Tini Stoessel, za co bardzo jej dziękuje <3) sprawiają że już teraz czyta go dość sporo osób. 16 obserwatorów <3 No i jak was nie kochać? Odkupiliście swoje winy :D Już się na was nie focham ^.- 
Cieszę się że chociaż jedna osoba uważa że ten blog jest lepszy niż poprzedni. Staram się i mam już wprawę w pisaniu :D. Omomom, pani od polskiego zdziwi się jak napisze jej wypracowanie *-* XD 

13 komentarzy:

  1. Heh,boskie <3 Ciekawe co się będzie działo dalej...
    Odkąd zaczęłam prowadzić bloga rozwinęłam trochę się i łatwiej będzie pisać wypracowania na polaka XD
    Zapraszam do siebie
    violettayleon3.blogspot.com
    jortini-new-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam aż Viola i Diego będą razem. Ty potrafisz zrobić coś takiego że każdą parę uwielbiam. Tutaj kocham Dielette tam Leonette. To jest niesamowite że gdy czytam to co piszesz cieszę się ich szczęściem albo chce mi się płakać ze smutku. Rozdział jak zawsze cudowny, masz prawdziwy talent. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też z niecierpliwością czekam na Dielettę. Bardzo, bardzo lubię tę parę. Jak ty to robisz, że co sekundę sprawdzam czy napisałaś nowy rozdział? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział czekma na Dielettę z niecierpliwością <3 Natalia D. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki tobie polubiłam Diega . Bardzo lubie tego tego bloga i zgadzam się , że jest lepszy od poprzedniego . Chociaż wszystko co piszesz jest bombowe :D Czekam na Dielette z ogromną niecierpliwością ♥♥ Jesteś wielka i masz ogromny talent . Nie słuchaj złych ludzi i pisz to co kochasz i co chcesz pisać bo robisz to po mistrzowsku .

    Twoja wierna i sprawdzająca co chwile czy coś napisałaś FANKA ♥
    Padlinka

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział cudowny! Jak zwykle Pati ;)

    Czekam na coś więcej między ta dwójką (ach, pewnie ze dwadzieścia rozdziałów jeszcze, bo Ty jesteś bardzo złaa xD )

    Clarie

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa.... kocham <3333
    Dialetta <3333 (chociaż w 1 sezonie wolę Tomasette <333)
    jeszcze raz kocham <333
    czekam na next rozdział ;****

    wpadnij do mnie: tomas-y-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszesz zajerzyste opowiadania. Pani z polaka chyba szczęka opadnie xd.
    PS. Lovciam Cię

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będe się rozpisywać, że jest to piękne i mega zahepiaszczo piszesz, bo wszyscy o tym wiedzą :) a i zapraszam bardzoo, ale to bardzo zależyvmi na opini :) ------>> http://www.moje-opowiadanie-o-violettcie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nudne, leonetta wychodzi Ci wiele lepiej

    OdpowiedzUsuń
  11. Awwww...co tam się będzie działo !?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten blog jest o niebo lepszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~