Muzyczka xD

czwartek, 8 maja 2014

Coś...

Takie coś, co mi dzisiaj odbija. Nie ma to jak pisać kolejny post z bólem serca... Tak, no właśnie. Nie wiem czy pojawi się tu nowy rozdział. Pisze dla was, marnując czas który powinnam poświęcić na nauke. (2 z fizyki, już nie żyje :c) lub spotkania z przyjaciółmi. Gdy było was tutaj więcej, wiedziałam że warto. Jednak... Zaczeliście powoli znikać. Ubywa obserwatorów, wyświetlenia w miejscu stoją, a komentarze? Tu już lepiej nie wspominać. Dlatego właśnie zastanawiam się nad sensem tego bloga. I tak za kilka miesięcy (dokładnie za 4) rozpoczne nauke w szkole środniej. Technikum, bądź liceum (zależy gdzie mnie przyjmą. O ile gdziekolwiek przyjmą). Chciałabym też zacząć uczyć się hiszpańskiego, albo włoskiego. Ile czasu wtedy zostanie mi na was? Dosłownie kilka godzin w tygodniu. A ja taki rozdział potrafie pisać w kilka godzin, jeśli nie mam weny... Z resztą, po co ja się wysilam i to pisze? Ciekawe czy ktoś to w ogóle przeczyta. Zastanowie się jeszcze co z tym blogiem. A teraz idę uczyć się fizyki...

19 komentarzy:

  1. nie przestawaj pisać,proszę
    rozdział może pojawiać się rzadziej ale pisz,prooooszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pierdziele przepraszam że tak niekulturalnie ale jeśli kolejny świetny blog zostanie usunięty to po prostu masakra. Tworzysz taka super historie nie możesz tego zrobić jeśli potrzebujesz odpoczynku, czasu na swoje sprawy to zrób sobie przerwę albo rozdziały dodawaj rzadziej ale błagam nie kończ tego !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przestawaj pisać do jasnej ciasnej ! Jeszcze osoby zostały , ciesz się że wszyscy nie zniknęli a ja bez tego bloga nie przeżyję ! Rozdziały możesz pisać rzadziej ale nie usuwaj tego bloga ani nie zawieszaj ! Już piszesz 2 sezon , pomyśl ile czasu na tego bloga poświęciłaś ! Zaczęłaś w 2013 a w 2014 roku chcesz kończyć ? Zawiodłam się na Tobie ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jutro gorzej ..Do dyrektorki , za rozmawianie . A ja tylko chciałam by koleżanka xD podniosła rączke do góry bo nie ma piórnika ;( Ktoś mnie wzmocni , pierwsz wizyta u dyrektorki !

    OdpowiedzUsuń
  5. po pierwsze też muszę nauczyć się fizy ;D i niemca ;c
    nie lubię tych przedmiotów ;c

    co do bloga, ja zawsze będę czytać i jestem stałą czytelniczką ❤❤
    to co pisze jest afhafdafdsad ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie możesz usunąć tego bloga! Jest świetny,uwielbiam go czytać,tylko nie za bardzo mam czasu komentować :(
    Wiedz,że nam bardzo zależy na tym
    blogu :)) Proszę nie usuwaj go.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ni chyba Cię coś boli, że Ci dam tak łatwo odpuścić xD
    PS. NIE MASZ PRAWA PRZESTAWAĆ PISAĆ

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokazujesz się jako pierwsza w wyszukiwarce, masz po dziesięć komentarzy, ponad pięćdziesięciu obserwatorów. Nie co przejmować się kimś kto jest powiedzmy wprost - nieczuły na sztukę pisaną. Poza tym parą dominującą jest Dieletta,która nie jest zbytnio lubiana. Ale Ci, których masz kochają ten blog i czytają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przestawaj proszę cię. Bardzo podoba mi się twój blog. Poza tym nie musisz pisać dla nas, jeżeli pisz dla siebie. A posty też nie muszą się pojawiać codziennie tylko np. raz w tygodniu. Nie przejmuj się też satystykami. Zawsze znajdą się osoby, które z niecierpliwością będą czekały na kolejny rozdział. Pozdrawiam i życzę bardzo dużo weny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będę Cie na siłę przekonywać, bo to nie ma sensu.
    Jest mi strasznie przykro po tym, co tutaj przeczytałam, ale decyzja należy tylko do Ciebie. Będę tęsknić za tym blogiem, ale... rozumiem Cię. I wiedz, że zawsze będę z Tobą ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie komentuje rozdzialow poniewaz czytam na telefonie i nie mam czasu ale zasyanow sie keszcze
    Raz wiedz zw masz.duzo czytelnikow ktorzy sa pewniale zbyt leniwi by cos posac
    PROSZĘ NIE ODCHODŹ

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli nie komentujemy to nie znaczy, że nie czytamy! Kochamy tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana...Jakby to ująć ;/ Może....Tak :

    Co to obserwatorów to myślę, że jeśli odchodzą bądź też dochodzą to maja ku temu powody i powinnaś patrzeć i cieszyć się z tych dochodzących a nie z tych odchodzących.

    Co to wyświetleń, to mogą teraz trochę zastać bo koniec roku zbliża się wielkimi krokami i większa połowa " Ludności " Poprawia oceny, zaczyna się uczyć itp.

    A komentarze..Też zauważyłam, że jest ich coraz mniej, ale jeśli by na to spojrzec z innej strony to powinnaś się cieszyć ponieważ większość komentarzy jest napisana z sensem. A to wielki plus. Bo po co nam milion komentarzy typu : Kiedy Kolejny rozdział? albo Kiedy Next ? Po co ? Przecież one i tak nam nie dają żadnej sadysfakcji..


    I tak na koniec to myślę, że powinnaś się jeszcze dobrze zastanowić nas usunięciem tego bloga bo jest on na prawdę bardzo dobrze zagospodarowany :)

    Pozdrawiam i liczę, że nie odejdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chciałabym jeszcze dodać, że nawet lepiej by było gdybyś rzadziej dodawała rozdziały. Mogłabyś pisać je dłuższe i wszystko dokładnie przemyśleć. Nie mówię, że to co teraz piszesz jest złe. Akcja jest ciekawie rozwinięta. Mogłabyś zrobić trochę więcej wątków pobocznych, nie tylko Violetta i Diego, bardziej rozbudować sprawę jego ojca, która w tamtej części bardzo mi się podobała. Nie obrażę się jeżeli powiesz, że marudzę bez sensu, bo to dopiero początek. Nie chcę cię urazić tylko pomóc się rozwinąć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ehh...rób co chcesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ?! Ty jesteś jednym z typów nie 'pomagających' ! Nie rozumiesz tego że Ty anonimku ją.. Może inaczej Ty ją motywujesz by usunęła tego bloga ! Zobacz , wszędzie ją zmuszają by , nie zostawiała bloga - Ty jesteś komentarzem negatywnym tak ująć to z tej strony . Nie rozumiesz ile ona poświęciła na tego bloga , a Tobie to jest obojętne . Tobie na tym nie zależy , to nie ale nie urażaj innych a w tym autorki .
      Ps. Moja odpowiedź jest bez sensu wiem , pisze żeby robiła co chce ale jednak to rani . Rani autorkę ponieważ już wie że jednego czytelnika już nie obchodzi ten blog i to jest już powód do nie pisania bloga . MACIE SPAMOWAĆ BY PISAĆ DALEJ ! Nie ją spamować by nie pisała ...

      Usuń
  16. Popłakałam się jak czytałam ten rozdział :'(
    Pisz dalej , rzadziej ale pisz !

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko tyle- BLAGAM NIE ROB MI TEGO D:

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~