Muzyczka xD

wtorek, 10 września 2013

...

No więc... Miał być dzisiaj rozdział. Niestety nie dam rady go napisać. Jestem wykończona matematyką (masakra jakaś. Dwie godziny po powrocie do domu robiłam zadania -.-) do tego chyba się przeziębiłam. Zostaje wam tylko modlić się żeby to był jedyny kiepski dzień, jak tak będzie na jutro powinien być rozdział. Ale jeśli jutro również się źle czuła dam radę napisać co najwyżej połowę. Dzisiaj już nawet nie próbuję... :/ Nie ma to jak przeziębić się po tygodniu szkoły, nigdy mi się to jeszcze nie zdarzyło :D Siostra mnie zaraziła, zjebie ją za to -.- Ale nieważne. Rozdziału po prostu dzisiaj nie ma. Na pocieszenie macie taką boską fotkę :
Jak to nazwała moja przyjaciółka "lewitujący Leon". 
Przypominam o KONKURSIE
Brac udział bo go odwołam i tyle będzie -.-

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że jednak nie będziesz przeziębiona, więc życzę Ci żebyś nie była. <3
    haha to samo pomyślałam z lewitującym Leonem zanim nawet przeczytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie choruj nam tu :D
    Czekam na next <3
    Zdrowiej

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~