Muzyczka xD

niedziela, 29 września 2013

ZNOWU -.-

Czytajcie, proszę bardzo. Nic nie robić, tylko udusić. Uwaga, cytuje tego anonima : "mój blog jest najlepszy czyli leonetta 10 a czemu najlepszy bo tam jest leonetta a nie to co ten blog" -.-
Zabić! -.- Od dzisiaj ten kto obrazi mi Diego będzie umierał wolno i boleśnie. Czaicie? -.-
A w ogóle... Istnieje taki blog jak leonetta 10? Tak się chwali i go nie ma, weź -.- Nie skomentuje w ogóle tego że taki blog NIE ISTNIEJE. A jeśli istnieje, poproszę szanownego anonima o podanie całkowitego linku. Dieletta na pożegnanie :

28 komentarzy:

  1. Nie przejmuj sie. To jakiś głupi anonim który zazdrości Ci talentu do pisania. ;)A skoro nie odpowiada mu Dieletta to niech tego nie czyta, a nie pisze jakieś głupie komentarze. >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc ja nadal nie rozumiem jak można być tak tępą szczałą i obrażać tak idealnego Diego... Nie wiem jak ty, ale ja już żygam tymi blogami o Leonettcie, a jest ich 1000000500100900
    Pozdrawiam i nie martw się tym nieogarniętym dzieckiem ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ♥♡♥ Leon jest brzydki... brzydko śpiewa, a te jego brwi to masakra.. nie pasuje o Vilu ;-;

      Usuń
  3. Nie przejmuj sie tymi którzy go nie lubią.. ja też go kiedyś nie lubiałam ..a teraz to po prostu go UWIELBIAM <3
    To że ktoś go nie lubi i jest za Leonettą to nie oznacza że ma pisać takie rzeczy o tym blogu.. Bo blog jest świetny i obojętnie czy z Leonettą czy Dielettą tak czy tak jest Suuuper.! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu głupi anonim.... -.- każdy ma prawo lubić co innego, ja jestem za tobą całym sercem bo też kocham Dielette. To że Ty anonimie wolisz Leonette to nie znaczy że każdy ma być taki jak ty. Wszyscy są za Leonettą i te blogi są takie same, przez co robią się nudne. Nie czaje czego tak bardzo go nie lubisz? Może w serialu jest taki jaki jest, ale w opowiadaniu może być całkiem inny. A Ty chyba w ogóle nic nie rozumiesz skoro piszesz jej takie rzeczy, czemu napisałaś z anonima? Boisz się hejtów które sama piszesz innym? Jeszcze ten hejt był na poziomie 8-latki. Pewnie też tyle masz. Nie mam nic do dodania.

    Twój blog jest świetny Pati, nie przejmuj się tym co piszą. 'Są ludzie i parapety'
    dla mnie to najlepszy blog o Dielettcie i ogólnie najlepszy. Dzięki tobie tak polubiłam Dielette.
    Jeśli chcesz zapraszam do siebie, pisze bloga o Dietini, zaraz powinien być prolog. http://tinita-blog.blogspot.com/

    Pamiętaj nie przejmuj się takimi głupimi hejterami jesteś świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Weź się nie przejmuj, wszyscy chyba mamy dosyć głupich komentarzy anonimów...
    Aż brak słów -,-
    Pozdrawiam, Caro <3

    OdpowiedzUsuń
  6. no i dobrze . LEONETTA4EVER <33333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz se czytać o nudnej leoneccie to wynocha!

      Usuń
    2. Nudzisz się? To blog o DIELETTCIE, JEŻELI NIE UMIESZ CZYTAĆ!

      ALICJA

      Usuń
    3. zabraszam na viluandleon rozumiem nie lubi diega ja tez nie nawidze dieletty
      bo lepsza leonetta ale ona leonatta10 taka jest ale nik jej nie lubił więc usuneła bloga a miała go na e blogi ja tam mam bloga pod nazwą viluandleon

      Usuń
    4. Hahaha! I myślisz że ja uwierze że ty jesteś inną osobą niż ta co napisała te debilne komentarze? Rozpoznaje po sposobie pisania, bo przykro mi inni wiedzą co to jest duża litera, kropki, przecinki itp. -.- Nie rób ze mnie idiotki i spadaj z mojego bloga jeśli ci się nie podoba. -.-

      Usuń
  7. no, więc tak:
    Niektórzy ludzie są chyba za bardzo głupi (oczywiście nie chce nikogo obrażać) że nie umieją pojąć, że kochasz DIEGO, bo ja tak samo.
    Anonimku, jeżeli chcesz czytać o leonetcie, to po co w ogóle tu wchodzisz, znajdź sobie blog/i o leonetcie, bo jest ich MNÓSTW!!!!
    nie przejmuj się Anonimami, bo oni po prostu nie widzą, że Diego jest boski <333
    ja tak samo jak ty jestem za Dielettą (1 sezon Tomasetta) i jak ktoś mnie obraża mam głęboko to w dupie, bo ja ich kocham i tyle.
    ja nic nie mam do Leona, ale nie lubię jak jest z Violettą

    po raz kolejny mówię, że KOCHAM TWOJEGO BLOGA, BO JEST CUDOWNY *.* <333333333


    czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział i jak ktoś mi Ciebie i twój blog obrazi znajdę Ciebie i razem, znajdziemy tamtą osobę.

    Te amo y beso ;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha to widze że ty tez jeste głuopia

      Usuń
    2. Weź zostaw Pycie w spokoju -.- Ona jest akurat moją kochaną, wierną czytelniczką i wkurza mnie jak ją obrażacie -.-

      Usuń
  8. Kiedyś wolałam leonette , a teraz wole Dielette . Twój blog jest super . Diego jest niegrzecznym chłopcem i to mnie w nim pociąga

    OdpowiedzUsuń
  9. NIE PRZEJMUJ SIĘ ANONIMAMI BO ONI OBRAŻAĆ UMIEJĄ A PRZEDSTAWIĆ SIĘ TO JUŻ NIE ŁASKA!!!!
    Lovciam se Diego i dobrze mi z tym!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest taki blog, ale go chyba jakiś 6-latek pisze hehe.
    Macie linka: http://www.leonetta10.e-blogi.pl/komentarze,177060.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za linka... Nie wiem która to, bo wszystkie dziwnie piszą. Albo jest tylko jedna która twierdzi że jest ich więcej xD Tak czy inaczej, denerwują mnie. One mają po 11-12 lat? O.o Matko Boska, a znaki interpunkcyjne to co? O.o Nie nauczyli tego? Ja umiałam już pisać z kropkami, przecinkami itp. jak byłam z 1 klasie.

      Usuń
  11. Jezu ludzie jak wam sie nie podoba to nie czytajcie nikt wam nie karze! Jak nie lubisz Diega to ten blog nie jest dla Ciebie! Nie musicie wyrzywać sie na biednej Pat.. Ja lubie tego bloga i bede go czytać i mam nadzieje że nie przestaniesz go pisać ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem z tobą. Matko dziesiątki blogów o leonettcie i wszędzie to samo ;/

    Twój blog jest super, wyjątkowy i niepowtarzalny <3333
    Diego może będzie na początku nie za dobry ale się zmieni naprawdę ją pokocha ja jestem za Dielettą i koniec

    Super blog mogłabym czytać rozdział po parę razy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i za Diego nie przepadam, ale nikogo obrażać nie będę. On to też człowiek a ja czytam wszystkue blogi byle były dobre ;)
    Domi;*

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze leonetta10 zrobiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leonetta10 to blog anie ona i jeszcze jeden durny anonim pod tym postem obrazi mi Pati to udusze :-(((

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie nienawidzę tego anonima. -.- Diego jest super. Też lubię Leona ale na blogach o Leonetcie nikogo nie wyzywam ani nic. To jest po prostu zwykłe chamstwo w państwie. -.- Jeszcze raz ktoś obrazi Diegusia to zabiję własnoręcznie. Pozdrawiam wszystkie fanki Diega i Pati. :D :D :D :* A i zapraszam do mnie też pewnie zrobię Dielettę. :D :D :D Tu macie linka http://naxiorazinni.blogspot.com/. Może wam się nie podobac bo jest Naxi. :D :D :D :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przejmuj się jakimś głupim anonimemMoże i nie lubie Dieletty i jestem za LeonettąOn\Ona po prostu nie umie zrozumieć że kochasz czy tam lubisz Diega ja naprzykład jestem za Leonettą i nie obrażam ciebie i kocham twojego bloga.
    Dieletta i Leonetta forever

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przejmuj się. Mnie tez tacy ludzie denerwują. Kocham Dielettę! Też mam o niej bloga, tylko na tzw. pingerze. Ten anonim nie wie co to znaczy męczyć się, żeby pisać takie boskie opowiadania. Poza tym, ok. nie lubi Diego i co musi się tym szczycić? Ja na przykład nie śmieję się z kogoś, kto lubi coś innego ode mnie. To nie średniowiecze.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~