Muzyczka xD

wtorek, 10 września 2013

Wkurzona -.-

Niby... Jest ponad 5 tysięcy wyświetleń i 24 obserwatorów. Jednak nadal mam wrażenie że mój blog to jest jakaś ogromna porażka. Dlaczego? Tylko ze względu na Dielette. Miałam się nie przejmować tym co uważają inni, ale czuje że zaraz wybuchnę. A mianowicie to (rozdział 11) :
No i to (rozdział 7) :
Nie ma to jak ZNOWU hejtowac mnie za Dielette, co nie? Jakież to zabawne -.- Normalnie umieram ze śmiechu. Zastanawiam się czy nie zawiesić bloga, skoro tak bardzo go nienawidzicie.
Żegnam -.-

22 komentarze:

  1. nie usuwaj bloga ja go czytam





    kinia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, nie mam żadnych konta dlatego z anonima sorki :( A tak do rzeczy to zignoruj tych co wolą Leonettę - przecież ona ma jeszcze drugiego bloga o Leonetcie waszej kochanej -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam cię nie rób tego. Ludzie czasami nie mogą zrozumieć (lub nie umieją czytać), że to blog o Dielettcie. Pisz dalej, bo to opowiadanie jest wspaniałe i ty również jesteś boska!
    Buziaczki;* i trzymam kciuki za to, że nie zawiesisz bloga!
    Z.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodzę się z górą.
    Też mnie to wkurza, dlatego (z tego co widze w komentarzach) musiałabym mieć bloga o każdym parringu, bo inaczej przestają czytać. -,-
    Dupa c'nie?
    Jesteśmy z tobą!
    A wy wredne anonimki skiełbasiać mi stąd ^^!

    Werkoss

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, ale macie problem. Jak wam się coś nie podoba to po co tu wchodzicie! Wiadomo, że Anonimki(nie wszystkie) mają nam najwięcej do powiedzenia... Ogarnijcie się. Ona ciężko pracuje pisząc opowiadania a wy tylko hejtujecie. Bo co? Bo Dieletta? A jeżeli ona ją lubi to ty nie masz nic do gadania! Jeżeli wolisz Leonettę to zapraszam na jej drugi blog: http://violettax.blogspot.com/
    Przepraszam, ale poniosło mnie XD Jeżeli chodzi o obronę innych blogerów to jestem pierwsza w kolejce! :D
    Pozdrawiam, Caro <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A JA KOCHAM TEGO BLOGA ZA DIELETTĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. no więc tak:
    ja kocham Cię za to, że napisałaś blog o Dielettcie, bo wszystkie są tylko Leonetta, Leonetta i jeszcze raz Leonetta, a oni już się robią nudni, więc dlatego ja stworzyłam bloga o Tamasetcie, bo tą parę kocham w 1 sezonie <333, a Dieletta w 2 sezonie! <3333
    ja i jak inni, którzy kochają twojego bloga i lubią go czytać BłAGAMY nie zawieszaj go, bo nie warto.
    nie, którzy po prostu nie umieją zrozumieć, że ktoś może kochać inną parę, bo nie wszystko toczy się w ogół jednej pary, czyli Leonetty!!
    nie, że mam coś do tej pary, bo lubię czytać o nich blogi, ale nie zawsze.
    jeszcze raz BŁAGAMY nie zawieszaj, bo nie warto się przejmować tymi, którzy nie umieją pojąć, że ktoś lubi inna parę (chyba się powtarzam, ale cóż trzeba)
    Mam nadzieję, że weźmiesz nasze słowa do serca i nie zawiesisz bloga.
    Kocham Cię i mówię już to któryś raz xD <333333333

    Pozdrawiam! ;****

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się załapałam na screena xD
    A tak poważnie: Drogi Anonimku, który chce Leonettę za wszelką cenę (zaczęłabym wyzywać, ale obiecałam być miła dla ludzi) Pati ma również drugiego bloga, gdzie Twoja Leonetta króluje. Ten blog jest o Diegolettcie/Dilelettcie i nic tego nie zmieni. Jak widać są też fani drugiego parringu, dlatego powstał ten blog - swoja drogą cudowny *.*
    Ach, i hejtując innych z anonima czujesz się odważny (nie chcę obrażać innych Anonimów)? Czujesz się dojrzały i ponad innymi? Jeśli tak, to widać, ześ dzieciak i populista*.


    Pati, jestem z Tobą, trzymaj tak dalej i pisz tego bloga <33

    Clarie

    PS. słowo z "*" może być dla Ciebie, wyjątkowo upierdliwy anonimku, bardzo trudne, więc odsyłam do słownika.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem powinnaś zostać, ponieważ masz też wiernych czytelników jak ja. Sama lubię Dielettę i zastanawiałam się nad drugim blogiem o niej, ale na razie nie mam czasu. Uwielbiam twoje opowiadanie i nie powinnaś z niego rezygnować.
    PS.Popieram Clarie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie błagam nie odchodź, jesteś jedną z nielicznych osób które piszą o Dielettcie <3 Też kocham Diego i on pod koniec nie będzie taki zły :c trzeba dać mu szansę

    A wy anonimy co hejtujecie: Jak chcecie Leonette to poszukajcie sobie innego bloga jest mnóstwo powtarzam mnóstwo blogów o Leonetcie a ten właśnie jest wyjątkowy jak dla mnie. Wszędzie Leonetta, Viola w ciąży itp. a tu jest ciekawie, śmiesznie, romantycznie i jest Dieleta <3

    Błagam nie usuwaj bloga, jesteśmy z tobą wszyscy fani Diego i Dieletty <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzie... jeżeli jeszcze raz ktoś będzie hejtować Pati to osobiście mu ZROBIĘ WJAZD NA CHATĘ I BĘDZIE ŹLE.

    ALA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej , tu ja ta na samej górze xD
      Dołączę do ciebie

      Usuń
  12. KOCHAM TWOJE OPOWIADANIA< KOCHAM TEGO BLOGA I KOCHAM DIELETTE!!! JEŻELI SIĘ NIE PODOBA TO NIE CZYTAJ A DO CB PATI - NIE WAŻ SIĘ USUWAĆ BLOGA BO BĘDĘ RYCZEĆ ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przejmuj ise świetnie piszesz ^^

    http://tell-me-vilu-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie rób tego !!! Zakazuje ci :D
    Bardzo lubię czytać tego bloga .
    To , że jeden kretyn (pewnie jakieś głupie dziecko) napisało jakieś zakłamane i nieprawdziwe rzeczy NIE ZNACZY , że twój blog jest zły. Jest świetny naprawdę :)
    Masz 26 obserwatorów (w tym mnie)!!! Te wszystkie osoby wchodzą tu CODZIENNIE i z niecierpliwością czekają na nowy rozdział.
    I wiesz co nie zawsze będzie łatwo...
    Ludzie tacy są zazdrośni i złośliwi.
    Ale najważniejsze to się nie poddawać.
    Zrób tym głupim MAŁPĄ na złość !!!

    Pati to ,że codziennie tu ktoś wchodzę coś znaczy !!!!!
    Znaczy ,że masz talent i świetnie piszesz :D

    Rób to co kochasz i nie rezygnuj z tego co sprawia ci przyjemność
    <33
    Wiem ,wiem długooo ale od serca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tym co napisałaś i podpisuję się pod tym :P
      <33333

      Usuń
  15. Mnie się podoba blog. Poza tym to ,że lubisz Dielettę to nic złego ,ja np. uwielbiam Tomasettę ale nie przejmuję się ludzmi ,który piszą na Tomas'a Blee itp.
    A tak wogołe to chyba jeden z niewielu blog ,który pisze o Diego i Violetcie.
    http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. CO ZA DEBILE!!! -,-
    Nie zatruwaj sobie głowy anonimami bez uczuć i odwagi ;D xD (nie piszę o wszystkic anonimach, żeby nie było xd)
    Twój blog jest świetny! <3
    ~Nel

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~