Muzyczka xD

sobota, 28 września 2013

Rozdział 15 - "Urodziny Violetty"

Francesca.
- Leon, wszystko już gotowe? Diego zaraz przyprowadzi Violette... - spytałam patrząc na przyjaciela.
- Jak to zaraz?! Camila jeszcze nie wróciła  z tortem!
- Mamy opóźnienie! Boże mamy opóźnienie! - zaczął panikować Andres biegając między stolikami. Patrzyłam na niego jak na idiotę. No dobra, trzeba to wszystko ogarnąć i zadzwonić do Camili żeby wracała jak najszybciej. I opóźnić jakoś Diego. Zadzwoniłam do niego.
- Diego, jeszcze nie przychodźcie! - krzyknęłam do telefonu.
- No i co ja mam niby teraz zrobić?! Już wyszliśmy! - krzyknął do telefonu.
- Zabierz ją na lody czy coś. - powiedziałam i szybko się rozłączyłam po chwili na szczęście weszła już Camila.
- No i ile można na ciebie czekać?! - powiedział do niej Leon. Wywróciłam oczami.
- Ile można iść po tort?!
- No nie krzycz na mnie...
Nagle dostałam sms. Spojrzałam. Od Diego. Będzie za 5 minut!
- Kochani, mamy 5 minut!
- 5 minut?!Nie zdążymy ! - wrzasnął Andres wskakując pod stół.
- Niech ktoś coś z nim zrobi...
- Andres! - krzyknęła Camila - Do nogi!
Andres o dziwo natychmiast podbiegł do Camili, która walnęła go w łeb.
- No to co teraz?! - spytał Leon.
- Chowamy się! - zaśmiała się Natalia. Wszyscy znaleźliśmy jak najlepsze kryjówki.

Diego.
- No i gdzie ty mnie prowadzisz? - spytała po raz kolejny Violetta.
- No przecież ci mówię że idziemy do Resto!
- Dlaczego ci tak zależy?
- No bo tak, chodźmy do Resto!
- Jak chcesz sok to ci pójdę i kupie gdzie indziej...
- Violetta!
- No dobra, coś dzisiaj dziwny jesteś.
- Tak już mam! - zaśmiałem się. Weszliśmy do Resto.
- Coś tu pusto..
- Zaczekaj chwilę... - zaśmiałem się. Po chwili wyskoczyli. Po co oni się w ogóle chowali?! Usłyszałem ich krzyk "Niespodzianka!!" a Violetta walnęła mnie w ramie za to że nic jej nie powiedziałem. Francesca zaczęła śpiewać "Sto lat" a wszyscy się dołączyliśmy. Oczywiście kiedy skończyliśmy śpiewać Violetta podbiegła do Fran i ją przytuliła. Urocze... ;D Potem do Leona. Ykhem, a ja to co? Pies? W końcu do mnie też podeszła. Powinienem się obrazić że jestem trzeci w kolejności ale ja chociaż dostałem buziaka xD

12 komentarzy:

  1. Haha, fajny rozdział! "Po co oni się w ogóle chowali?" XD czekam na nexta! DIELETTA! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dieletta <3 "Po co oni się w ogóle chowali?!" Xd Rozdział trochę krótki (rozumiem, rok szkolny itp.) więc czekam na następny i mam nadzieję, że będzie dłuższy, bo zaczynam czytać, a tu nagle koniec xd

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ykhem, a ja to co? Pies?" Ach, te poczucie humoru Diego ^^

    Yay, urodziny Violi - jak słodko *.*

    Czekam na następny,
    Clarie

    OdpowiedzUsuń
  4. boski ♥♥
    haha, Diego i to "Ykhem, a ja to co ? Pies ?" :D
    "Ja chociaż dostałem buziaka" *.*
    urodzinki <33
    czekam na next ;****

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana u mnie na blogu :)
    moje-opowiadanie-o-violettcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham to opowiadanie ! Zabawnie romantycznie <3
    Anders mnie roz****dolił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie wpadnie ktoś do mnie ?
      http://realloveleonettax.blogspot.com/

      Usuń
  7. fajny głupi diego leonetta rządzi

    OdpowiedzUsuń
  8. leonetta leonetta leonetta leonetta leonetta leonetta
    leon leon leon leon leon zapraszam na leonetta10
    głupi diego głupi diego ale ja nie nawidze tego diego po co on sie miesza w zwiazek leonetty im love leonetta jak można nie wiedziec kogo wybrac diego czy leon no oczywiście leon leonetta na zasze

    OdpowiedzUsuń
  9. leonetta leonetta leonetta leonetta leonetta leonetta leonetta leonetta leonetta leonetta leonetta
    leon leon leon leon leon leon leon ten blog jest beznadziejny a dlaczego bo to nie blog o leonettcie jak możn lucic diegonette fu mój blog jest najlepszy czyli leonetta10 a czemu najlepszy bo tam jest leonetta a nie co ten blog diegonetta no pliss co to za blog już na sama mysl mi sie zygac hce leonetta na zawsze zapraszam na leonetta 10

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz przestać obrażać ją i tego bloga... co z tego że nie lubisz Diega... Nie musisz tutaj tak spamować.!
    Rozdział Boooski.!! :D
    A szczególnie Diegoś. <3
    "Ykhem, a ja to co? Pies? W końcu do mnie też podeszła. Powinienem się obrazić że jestem trzeci w kolejności ale ja chociaż dostałem buziaka xD "
    Hheheh...boooski *O*
    Czekam na NEXT :* :*

    OdpowiedzUsuń
  11. spróbujcie na stronie głównej tego bloga wcisnąć klawisz ctrl po lewej stronie klawiatury i wtedy pojawia się taki dźwięk

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~