Muzyczka xD

piątek, 6 września 2013

Kochani...

Po pierwsze nie będę już pisać One Shot'ów. Dlaczego?
Po 1 : Nie wszyscy rozumieją że One Shot to nie rozdział i potem wynikają z tego nieporozumienia.
Po 2 : Nie czytacie. No mało osób czyta i nikt (prawie) nie komentuje ;/ Aż mi chęci odbiera na pisanie tego. Miałam jeszcze napisać o Marcesce, ale sobie odpuszczę.

Po drugie rozdziały pojawiać będą się rzadziej. Dlaczego?
Po 1 : Jestem w 3 gimnazjum, mam na głowie zajęcia dodatkowe, 4 blogi (jeden taki bardziej luźny więc spoko) 2 strony na fb i trzy konta fikcyjny na nk xD Wyliczyłam wszystko? Chyba tak... No i jeszcze ten projekt. Tak, to najważniejsze.
Po 2 : Mam wrażenie że nikt tego nie czyta, więc po co mam się wysilać? Rozdział tej długości co Rozdział 11 piszę nawet prawie 3 godziny. To trzy godziny mniej na naukę i wiele innych rzeczy które powinnam zrobić. Cud że daje radę dodać co jakiś czas rozdział, ale również nie mam do tego chęci.

3 komentarze:

  1. no więc tak:
    jesteś kolejną osobą, która jest młodsza ode mnie o rok :P
    szkoda, że nie będzie One Shot'ów, dlatego będę smutać chociaż już to robię ;(
    napisałaś, że miał się pojawić o Marcesce to jak możesz napisz go jeszcze i wtedy jeszcze bardziej będę CIĘ KOCHAĆ xD <333
    co do rozdziałów szkoda, że rzadko będą się pojawić ;(, ale rozumiem i mam nadzieję, że uda Ci się dodawać chociaż co dwa dni ;****

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli rozdział będzie raz w tygodniu to i tak będzie pełny sukces :)
    Wiem ,co znaczy trzecia gimnazjum, bo jestem w Twoim wieku i mimo że nie miałam problemów z nauką to po tym tygodniu mam już dość szkoły ;)

    Kolejnego One shota, myślę że powinnaś napisać i dopiero wtedy (EWENTUALNIE) zakończyć one party ;)

    Clarie

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę nie przestawaj pisać tego bloga bo jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~