Muzyczka xD

sobota, 7 września 2013

Cześć :D

Tak pomyślałam... ŻE ZROBIĘ KONKURS ! :D 
Konkurs na One Shot'a. Każdy paring możliwy (wykluczając Jortini i Leonette xD Bo przypominam to blog o Dielettcie). Sama teraz piszę na jeden konkurs One Shota o Jortini (nigdy nie wygrywam, ale spróbować można xD).
Mam nadzieje że ktoś się zgłosi do konkursu. Co do rozdziału postaram się napisać go jutro (chyba że dziś nie skończę tego One Shot'a na konkurs).

Nagrody :
1 miejsce - publikacja One Shot'a na blogu i reklama bloga przez tydzień (jeśli autor bloga ma :D)
2 miejsce - publikacja One Shot'a na blogu i reklama bloga przez 4 dni (to samo co w nawiasie wyżej)
3 miejsce - publikacja One Shot'a na blogu. 

Nagrody coś kiepskie, ale mogę również dorzucić kolaż, jakby co :D
Swoje One Shot'y wysyłajcie na mojego maila :
patrycja_15-98@wp.pl (podany w zakładce kontakt, jakby co)

Co do One Shot'a z Marcescą... Postanowiłam spytać się wam czy chcecie tego One Shot'a. Musi chcieć co najmniej 10 osób. Zważając na to że mam 22 obserwatorów na pewno te 10 osób się znajdzie, jeśli naprawdę chcecie. Tylko musicie napisać pod tym postem :D Jak będzie 10, możecie czekać na One Shot'a.

16 komentarzy:

  1. Ja ładnie proszę o One Shot'a o Marcescę <3333
    BŁAGAM!!! <333

    a do kiedy można wysyłać One Shot'y na konkurs ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać xD do piątku. (13 września. Piątek 13 o_o)

      Usuń
  2. Tak, Marcesca! Co do konkursu, zobaczę, bo ogólnie ledwo rozdziały dodaję ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dodaj z Marcescą! <333
    czekam na niego ;****

    OdpowiedzUsuń
  4. Marceska ♡
    bardzo, bardzo, bardzo proszę moją najukochańszą autorke opowiadań ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Z miłą chęcią informuję Cię, że zostałaś nominowana do LBA na moim blogu !
    http://moje-opowiadanie-o-violettcie.blogspot.com/2013/09/de-libster.html#comment-form
    Ciao ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. wysłałam Ci na e-mail One Shot'a, więc sprawdź, bo nie wiem czy dobry adres wpisałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałaś już coś fajnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dostalam trzy prace. Podobaja mi sie wszystkie, ale mam nadzieje ze bedzie ich wiecej. Jedno mnie zastanawia... Dlaczego piszecie tylko o Dielettcie? XD

      Usuń

Obserwatorzy

Chat~!~