Muzyczka xD

niedziela, 1 września 2013

LBA (znowu xd)

Dzisiaj rozdziału nie ma, ponieważ chce napisać One Shota o Naxi  i muszę się wziąć za niego dzisiaj, bo jutro nie dam rady ;/
Za jakiś tydzień zrobię też coś w rodzaju grafiku (na którym blogu kiedy będę pisała rozdział.). Najprawdopodobniej w czwartki nigdzie nic nie będzie, ponieważ czwartki mam zawalone. (wiem to już 1 września xd). No dobra, nominacje :
Dziękuje :
Viluśka
Cami Stoessel
Karolina Howard
Dzisiaj nie będę dawać nominacji, bo jak już wspominałam chce napisać tego One Shota :D

Pytania od Viluśka :
1. Czy potrafiłabyś przedstawić siebie w 2 zdaniach? Jeśli tak to zrób to.
Szalona i kreatywna na swój własny sposób. Inna niż wszyscy rówieśnicy.
2. Jak masz na imię?
Patrycja. ^^
3. Jaka jest twoja ulubiona piosenka z Violetty 2?
One Beat
4. Leonetta czy Dieletta?
DIELETTA FOREVER <3 :D
5. Czy ciebie też denerwuję zachowanie Violetty w 1 sezonie?
Strasznie denerwuję -.-
6. Ile masz lat?
15.
7. Wolisz Leona czy Tomasa?
Leona :D
8. Co jest twoim największym marzeniem?
Chciałabym jeździć na motocyklu... No i poznać kogoś z obsady Violetty (najlepiej Diego xd). Marzenia do spełnienia XD
9. Byłaś kiedyś zakochana?
Nie... Zauroczona tak, ale nie zakochana. Podobno zakochać można się tylko raz w życiu. Nadal na to czekam :D
10. Gdybyś miała wybierać : Deser lodowy czy Shake, co byś wybrała?
Deser lodowy :D
11. Czytasz mojego bloga?
Dopiero co go poznałam i niestety nie czytam. Ale... ZACZNĘ! XD

Pytania od Cami Stoessel :
1. Marco czy Federico?
Marco :D
2. Woda truskawkowa czy zwykła?
Wole smakową, więc truskawkowa :D
3. Truskawka czy malina?
Truskawka.
4. Blok czy dom jednorodzinny?
Dom jednorodzinny.
5. German czy Pablo?
Pablo.
6. Angie czy Jade?
Angie.
7. Czy Leon jest słodki?
Ty na poważnie? On jest strasznie słodki *-*
8. Leon czy Gumiś <Tomas>?
Leon.
9. Ser Major vs. Em mi mundo.
Ser Major.
10. Ludmiła czy Nati?
Naty :D
11. Ile masz lat?
15.

Pytania od Karolina Howard :
1. Ulubiony film?
HSM Meksyk :3
2. Gdzie mieszkasz?
W Toruniu :D
3. Ulubiona książka?
Eragon.
4. Do której idziesz klasy?
3 gimnazjum.
5. Ulubiona potrawa?
Spaghetti :D
6. Co robiłaś przez czas wakacji?
Pisałam rozdziały (xd) i spotykałam się z przyjaciółmi.
7. Masz idola?
A kto nie ma? :D Mam... Ale nie zdradzę kogo XD Pewnie i tak wszyscy wiecie.
8. Ulubiony owoc?
Arbuz :D
9. Ulubiony serial?
Violetta.
10. Ulubiona postać męska z Violetty?
Diego.
11. Ulubiony kolor?
Zielony :D

2 komentarze:

  1. czekam na One Shota o Naxi <3333
    czekam także na rozdział i mam nadzieję, że jutro się pojawi ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię Eragona i kolor zielony

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~