Muzyczka xD

sobota, 8 lutego 2014

Nowy blog :D

Zapewne zastanawiacie się jak ja to wszystko ogarnę. Zatem tu zmierzamy do końca, więc nie widzę problemu xD
Do tego tutaj mam już trochę rozdziałów, chcecie dzisiaj kolejny?
Ale wracając do nowego bloga, oto on :
http://diego-y-ludmila.blogspot.com/
Będę go prowadzić z ... Narazie wam nie zdradzę, o! Niech będzie narazie "gal anonim z aska" xD
Wiem, szablon i nagłówek nie jest czymś idealnym, ale muszę trochę postów dodać żeby jakiś przyzwoity zamówić, bo nasz anonim też się nie zna na grafice. xd
Pewnie zastanawia was też para. Dlaczego akurat Diego i Ludmiła? A tak jakoś nam przyszło i wydaje nam się że pasują do wymyślonych przez nas postaci :D
Mam nadzieje że ktoś tam wpadnie ^^

4 komentarze:

  1. TAK TAK DODAJ DZIS ROZDZIAL. JAK DO KONCA MIALOBYC 70 ROZDZIALOW O.o a ja tam diemiłę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. DODAJ DZISIAJ NOWY ROZDZIAŁ. I oczywiście wejdę na nowy blog. ~ Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na nexta. Lubisz diemiłe! Fedemiłe, więc czy lubisz tomiłe i ludeona?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Na pewno będę zaglądać. :D
    Diego i Ludmiła to dość ciekawy pairing.
    Tymczasem zapraszam też do mnie na nowe opowiadanie o Violettcie i reszcie serialowej rodzinki!
    http://new-violetta-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~