Muzyczka xD

wtorek, 15 kwietnia 2014

Epilog.

Zacznę od tego, że epilog będzie pisany z perspektywy narratora. Prolog drugiego sezonu również. Zobaczymy jak to wyjdzie. Zapraszam do czytania.

***

Jedna chwila. Moment, w którym całe życie pewnej pary legło w gruzach. Ostatnie co pamięta chłopak to krzyk. Krzyk dziewczyny, którą tak bardzo kochał. Nie zdawał sobie sprawy, że głos który w tej chwili słyszy może zaniknąć już na zawsze. Już nigdy może go nie usłyszeć. Wiele błędów popełnionych w życiu, sprawiło że teraz leży na trawie. Co się dzieje w jego głowie? Pojawia się każdy moment jego związku z Violettą. Każdy, bez wyjątku. Po raz kolejny widział jak płaczę, jak się śmieje. Ich pocałunek. Ten pierwszy. I każdy kolejny. Moment w którym ona dowiaduje się o jego chorobie. Widzi po raz kolejny jej smutek w tym momencie. Nic nie może zrobić. Nic a nic. Aż w końcu dobiega do momentu w którym upada na trawę. Widział w tym momencie jej twarz. Przerażenie, które wcale go nie dziwiło.

A co działo się w głowie Violetty? Wielka burza. Wszyscy, którzy są niedaleko biegną do Diego. A ona stoi. Stoi, wpatrując się w chłopaka leżącego na zielonej trawie. Wiedziała że to nie może być koniec.

I nie był. To był dopiero początek. Początek wszystkiego. Początek miłości. Miłości która będzie się ciągnęła przez wieki.

"Nic nas nie rozdzieli" - słowa, które nagle zabrzmiały w głowie dziewczyn. Początek, nie koniec, którego spodziewał się każdy


***
Krótki, denny i w ogóle ;-;
Ale... Zabieram się już za prolog. Jak pisałam, dopiero po moich egzaminach :D Poczekacie sobie xd Jestem tuż po napisaniu tekstu na komputerze XD Zobaczymy czy pani od polskiego mnie zastrzeli za to że źle piszę. Chodzi o technikę pisania... Wiem, nie umiem xD

Aaaa ! Jeszcze podpis, bo mi już kradną xD

Dominguez'owa xd

14 komentarzy:

  1. Jak mi w 2 sezonie go uśmiercisz to naślę na ciebię Teletubisie ! :p Czekam *w* Yeah, pierwsza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę Cię za to co zrobiłaś! Epilog jest super wzruszający i w ogóle. ale... Czekam na następny sezon... *Trzecia'

    OdpowiedzUsuń
  4. Super epilog! Czekam na 1 rozdział .
    *Czwarta*

    OdpowiedzUsuń
  5. BOSZ....JA KRADZIEJKA I WQL XD
    No zmienię sobie XD
    TYLKO MI MOJEGO KOCHANIE NIE UŚMIERCAJĄC, BO NAŚLĘ NA CB ARMIE BIAŁYCH MURZYNÓW I KUCYKÓW PONNY XD
    OGÓLNIE SUPER ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę... Kilka słów... Kilka z pozoru niewiele znaczących słów, a łzy ciekną stróżkami po moich policzkach.
    Czytanie jest magią, ale czy to czyni tych, którzy piszą Magikami?
    udowodniłaś mi tym epilogiem,że tak.
    Każdy pisarz, blogger i poeta uprawia magię. Piękne czary, które mają moc dzielenia się z ludźmi emocjami, których im brakuje lub nie w codziennym życiu.
    Dziękuję za te słowa u góry. Za ich piękną treść.
    Zdanie "Nic nas nie rozdzieli" były tylko kwintesencjom tego ostatniego posta, który dotyczy tego opowiadania...
    Jesteś niesamowitą osobą Pati, nadzwyczajną.
    Cieszę się, że zostajesz, i że będę miała jeszcze wiele okazji, by podziwiać Twój talent. ;)

    Aha... Może już nie być okazji, więc życzę Ci wszystkiego naj z okazji świąt;) . Oraz abyś napisała egzaminy najlepiej, jak to możliwe ;>

    Nikoletta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzruszyłam się... na prawdę. Umiesz tak cudownie pisać. Czekam na 2 sezon.


    PS. Powie mi ktoś na co on jest chory? bo czytam tego bloga od niedawna....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zacznij od samego poczatku ja tez ten blog czytam od calkiem niedawnaale przeczytalam calosc :3

      Usuń
  8. mam nadzieje ze mo go nie usmiercisz...- umarlabym, super epilog czekam na to co bedzie dalej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Epilog to zakończenie. Taak jakby koniec opowieści. Teraz nowy sezon = nowa historia.

      Usuń
  9. parę słów, jeden tekst, a sprawia, że chce się płakać. ❤❤
    epilog wyszedł ❤❤❤❤ przez co jestem ciekawa jaki będzie drugi sezon ❤❤
    ej ale nie uśmiercaj go, bo znajdę ❤❤
    czekam na 2 sezon ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana jak zwykle pięknie napisany <3
    Zgadzam się z resztą taki wzruszający ;-;
    I nawet nie waż się pisać że jest inaczej :*
    Czekam na 2 sezon <3

    Ps. Oddaj trochę talentu :c

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~