Muzyczka xD

niedziela, 20 kwietnia 2014

Prolog.

Historia, która skończyła się gdy jeszcze się nie zaczęła. Głupie urojenia w głowie jednego z wielu ludzi na ziemi. Jeden człowiek, wcale nie liczący się dla otoczenia. Tylko w śnie miał szansę na normalne życie? Tak, to był tylko sen. Piękny sen. Sen który z ogromną chęcią by powtórzył. Zrobiłby wszystko, byle powtórzyć ten idealny sen. 


***
Patrycja odkupiła swoje winy. XD Mam nadzieje że po prologu ogarniacie mniej więcej o co chodzi. Ja już tak jakoś mam, że od niedawana zaczynam od połowy a w 1 rozdziale wracam do początku XD Stuknięta ja. Będzie jednak Dieletta. Ten kto mieszka niedaleko, nie musi się do mnie fatygować XD 

8 komentarzy:

  1. A tam... Ja nic nie ogarniam. Cała ja. Ja tam lubię Dielarę - a mieszkam niedaleko. Aczkolwiek w twoim wykonaniu zniosłabym pewnie nawet Leonettę. Nic nie sugeruję - nie lubię tej parki.
    A sny ogólnie można sobie wmówić... Taki paradoks.
    Z racji, że próbuję ratować statystyki:
    http://mi-historia-mi-mundo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanawiam, może jeszcze dzisiaj dodam 1 rozdział to ogarniesz xD A o Leonettcie nie ma mowy. O Dielari piszę dla siebie, jak narazie. Może kiedyś zostanie to opublikowane :D

      Usuń
  2. Nie kumam ;-; Czekam na 1 rozdział....

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzi o to, że tamten sezon był tylko snem ? Nie, nie wiem xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że ogarniam xD
    Idę czytać 1 rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie się zapowiada ❤❤❤❤
    idę czytać rozdziały ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. CZY MI SIĘ WYDAJE, CZY TAMTEN SEZON BYŁ SNEM? ;o

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~