Muzyczka xD

sobota, 19 kwietnia 2014

Życzenia święteczne + 50 000 wyświetleń *.*

Taka tam stuknięta Patrycja oderwała się na chwile od rysowania po jajkach (muahaha xD) żeby złożyć wam życzenia świąteczne. Nie będzie to jakaś głupia formułka z internetu, bo po pierwsze nie chce mi się szukać a po drugie kto by chciał to czytać? Po prostu miejscie wrażenie że złożyłam wam życzenia i tyle. No więc.. XD Smacznego jajka? Może być? Czy nie lubicie jajek? XDD No i 50 tysięcy wyświetleń... Wolno nabijane, ale jak cieszy. Ukazuje że jeszcze ktoś to czyta :D No i informacja, o której nie wspomniałam w tytule posta. Jeśli będziecie chcieli mnie po niej zabić, zaczekajcie do wtorku, okey? XD No więc myślałam o tym żeby kompletnie zmienić tego bloga. Pierwszy sezon z Dielettą już się skończył, więc czemu by w drugim nie walnąć innej pary? Chodzi mi tutaj o ... Dielari xD Niektórzy już może zauważyli że od jakiegoś czasu (od baaaardzo długiego czasu, ale się z tym pięknie ukrywam xD) uwielbiam tą właśnie pare. I co? Mam kopać sobie grób? XD Raczej nikt z was nie mieszka w Toruniu, i troche pożyje, co nie? Tak czy iinaczej, jeszcze raz smacznego jajka (jak ja nie lubie składać życzeń) i poczekajcie z morderstwem do wtorku. Papa xd Dominguez'owa.

7 komentarzy:

  1. W Toruniu nie mieszkam, ale mam blisko. Nie zamorduję, bo lubię Dielarę =) Mi tam życzenia pasują - kolejnych rozwlekłych życzeń bym nie przeżyła... Wolno nabijane? Spoko, ty byś moje statystyki zobaczyła to by było wesoło. Także, ja w momencie kiedy będę mówiła to samo co ty to w tle będzie leciało 'czterdzieści lat minęło' xd
    A ja Tobie życzę dużo, dużo weny, jeszcze więcej talentu, zdrowia, szczęścia... Kasy podobno nie wypada, ale kto nie potrzebuje? Za pewne świąt spędzonych z rodziną, puszystych i żółtych kurczaczków, wesołego jajka, szczęśliwego Alleluja, kolorowego mazurka i bogatego zająca. Coś jeszcze?
    Aaa! Jeszcze mi się przypomniało - miałam dziękować za komentarz. Przez pół godziny się potem jarałam =)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to idę sobie popłakać w kącie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzenia mi pasują <3 i nawzajem xD
    A co do drugiego sezonu ... chyba wiesz co myślę xD
    co z tego że mam do cb daleko ? Jest coś takiego jak pociąg, dam radę :D
    Ale nie serio mówię, kop sobie lepiej ten grób, ale ponieważ mówią że jestem sadystą to zabiję Cię po egzaminach xD
    Też cię kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  4. O BOSZ Pati, Pati, Pati....
    Biedna jesteś XD
    NIE KOP GROBU....
    ANUBIS SZYKUJE SALE DO MUMIFIKACJI BUAHAHAHAHA XD
    Według mnie (nie chcę się narzucać) mogłabyś założyć drugiego bloga o Dielari ;3
    TEN ZOSTAW W SPOKOJU XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie męcz się! Sama Ci kurde grób wykopie! Już jadę! Żadnego Dielari! Już się nasłuchałam o nich i stwierdzam że... JA CHCE DIETINI -,- A tak wg to tu ma być Dieletta i koniec albo śmierć ^.^
    I też Wesołych ^,^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz...Ja mieszkam w Chelmnie to mam 15 minut jazdy do cb więc już szykuję się na wyjazd.
    Co do Dielari to niby nic do nich nie mam ale...wolę Dielette I Dietini i chyba nie będzie mi się dobrze czytało o Dielari. Nie wiem czy to dlatego że nie lubie Clary czy dlatego że ta para mnie dobija. Ale jakoś..Po prostu ich nie lubię.

    Więc trumna już zamówiona XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Przewagę przejmuje Dieletta + 1 = ja . Kop se grób , ja Ci pomogę ale najpierw grób a potem śmierć :)))) Tak właśnie , ten blog zostaw w spokoju i pisz o Dielettcie a załóż se innego o Dielari ale tego nie zostawiaj .. Dobra przemyśl to , te wszystkie komentarze do wtorku a później dopiero nam powiedz co zdecydowałaś ja bym zawału dostała , przez to oc robisz .. Dielari - wymiotować się chce .
    Ps. Przez jednego bloga dowiedziałam się że Tini w Fans Word powiedziała że w 3 sezonie 47 odcinku powróci Dieletta zaciesz =}

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~